Inlägg från: Anonym (Singel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Singel)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Är inte i ett förhållande och vill heller inte vara det. Men jag har börjat ligga med gifta män. Endast gifta faktiskt haha. Att ligga med en singelkille innebär tillslut att känslor blir inblandade och det vill jag inte riskera. Så jag är medlem på Victoria Milan. Just nu har jag en kk jag träffar ett par gånger i månaden. Vi ses hos mig, äter god mat, myser, kollar serie ibland men mestadels ligger vi.
    Efter vår mysiga kväll åker han sen hem till sin gråa och trista vardag och umgås med sin gnälliga fru. Jag slipper ta hand om hans disk, tvätt, slipper ta hänsyn till någon annan och får bara tänka på mig själv. Förträffligt bra. Jag får det allra bästa av honom.
    Jag är kvinna på 30 år och mannen jag träffar är äldre.

• Anonym (Singel)
    Anonym (Påskafton) skrev 2024-03-02 19:31:37 följande:
    Brinn i helvete ditt smutsiga jävla idiot
    Är du orolig för att jag ligger med din man? Ta det inte så hårt hjärtat. 
  • Anonym (Singel)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 21:47:04 följande:
    Ja du gillar väl uppmärksamheten av att mannen hellre väljer dig. Lär ju vara dåligt självförtroende bakom det där
    Det var jag som valde honom för det första. Och nej, det handlar inte om att jag har dåligt självförtroende. För det har jag verkligen inte.
    Jag är nöjd med min situation. Jag är nöjd över att träffa honom då och då och bara ha sex. De singelkillar jag träffat blir kära tillslut, de blir mer komplicerat för jag vill inte ha en relation.
    Jag är tillfredsställd med insikten om att jag kan ge honom någonting han saknar av sin fru.
    Jag bryr mig inte om han har sex med henne heller för den delen, har inte känslor för honom. Jag har valt att träffa en gift man för att jag vill. 
    Han ger mig njutning, massage, god mat och dryck, trevliga kvällar, blommor, gåvor. Han skämmer bort mig, inte för att jag har bett om det utan för att han tycker om det. Vi har det skitbra.
    Han kommer till mig för att fly sin tråkiga och stressiga vardag. Han äger en gård, hus, har företag, barn och fru. Tråkigt liv om du frågar mig, skulle aldrig vilja leva så. Jag är lycklig i min stora fina etagelägenhet för mig själv och mina katter. Varför skulle jag vilja ha en man ens? Så jag kan bli gråhårig, stressad, sämre sexliv, få städa-tvätta-diska mer? Jag har bott med mansbebisar i mitt liv och vill aldrig någonsin ha det så igen. Därför träffar jag en gift man. 
  • Anonym (Singel)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-03-03 09:07:08 följande:

Återigen har vi fått se rader av inlägg där vissa lyckas inbilla sig själva att alla lögner i världen (och alla otroheter) skulle bli kända.

Sanningen och verkligheten är självfallet att massor av lögner aldrig blir kända.

Men detta är fakta som de trångsynta och rädda inte klarar att hantera. Klarar inte reflektera över detta enkla och uppenbara.

Så kan det nog bli om man väljer att leva i rädsla och alltid väljer ha en negativ syn. Om man inbillar sig att man kan hindra sin partner från att vara otrogen, om man har vanföreställningen att man kan äga en annan människa, om man tror att människor inte ljuger trots att man själv ljuger ibland, om man själv är en sådan person som är snabb att döma andra för att man själv är rädd för att bli dömd, osv, osv...

Otrohet är sannolikt vanligare än vad många tror, sannolikt mycket vanligare än vad vissa trångsynta vill tro, och sannolikt är det många som inte blir kända.

Allt detta visas av alla de inlägg som utgår från att man lyckas inbilla sig själv att "sanningen kommer alltid fram förr eller senare". Då måste man verkligen ha ett stort behov av att ljuga för sig själv...

Sanningen är att det man inte vet mår man inte ont av.

Jag håller med. Till en början blev jag chockad över hur många män det är som är otrogna eller som kan tänka sig att vara otrogen iallafall. Kan bara uttala mig om män för jag har bara den erfarenheten. Det sker så snyggt också. Många män är noga med att inte lämna spår efter sig. De flesta män jag pratat med är via appen kik, det raderas bilder, sms, samtal, man använder jobbtelefonen, swishar inte, använder kontanter etc. Det sker snyggt. Det sker när han är på jobbet, I bilen på väg hem, I badrummet i det gemensamma hemmet, när frun sover, när frun shoppar.
    Vad jag har sett så kommer otroheten senare in i förhållandet/äktenskapet. När åren har gått och man är i en trist repetitiv vardag med sin partner, mannen har ofta högre sexlust än sin fru. Han blir ofta avvisad av henne. Frun slutar med åren bry sig om sitt utseende och kropp och blir mindre attraktiv. Frun kommer in i klimakteriet, blir svettig and andfådd, trött och grinig. Mannen vill inte lämna pga barn, hus, lån, bilar, eventuell dålig hälsa hos fru, ekonomi, orkar inte börja om. En separation är tuff. Så det är lättare att mannen är otrogen. Bättre det än att lämna. Han träffar sin älskare då och då, har sex och har en trevlig stund med henne. Får ny energi och blir trevligare att vara runt, vilket är positivt för från. Hon slipper tjatet om sex, om att hon gnäller. Hon får en man som hon kan vara kompis med istället.
    Otrohet är så fruktansvärt vanligt bland män. Många har inte en aning.
  • Anonym (Singel)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-03-03 13:24:15 följande:
    Och vem tror du att männen är otrogna med?
    Med varandra kanske..?

Min erfarenhet är att minst lika många kvinnor är otrogna.
    När det gäller hur många som vill, som har en önskan, att vara otrogna så är min egen erfarenhet att det är fler kvinnor än män som har den viljan.

Men i den här frågan så är min uppfattning att det absolut råder jämlikhet mellan könen.
    Att det i detta fall råder jämlikhet mellan könen är väl i verkligheten är ganska självklart om man väljer se öppet på saken och inte endast ur sitt eget kvinnliga eller manliga perspektiv.
    Kan som sagt bara utgå från mina erfarenheter då jag aldrig sett statistik där man jämför otrohet bland män och kvinnor. Med det sagt ska jag göra en djupdykning i detta för att se om jag har rätt eller fel.
    Min upplevelse är iallafall att det flest är män som är otrogna, med singelkvinnor.
  • Anonym (Singel)
    Butler skrev 2024-03-03 16:40:20 följande:

Det du beskriver önskar jag att jag hade. Finns det någon kvinna i Östergötland ålder egal som vill träffa en vältränad 50 åring så hör av dig. Va rädda om er därute 

Säg till om du har vägarna förbi skåne :)
  • Anonym (Singel)
    Butler skrev 2024-03-03 22:08:23 följande:

Jo jag är i Lund ibland. Vill du ha kontakt skriv till drom06 på kik.

Intressant, taack  :) kan hända jag hör av mig! Brukar du åka till Lund för jobb, hotell då eller?
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden