Avskyr mina svärföräldrar
Rätt och sagt avskyr min svärmor!
vet inte vart jag ska ta mig till?. Men jag avskyr verkligen min svärmor och känner att varje gång jag åker till Norrland så dör en del av min själ och mitt humör går ner i botten.
jag och min man har varit tillsammans i 10 år. Och min svärmor har alltid varit ett problem. Problem som har gett resultat i att jag vill inte åka upp till Norrland.
hon som person skulle jag beskriva som självupptagen lat egoistisk och nedtryckande framför allt mot sin man. Och hon dominerar hela familjen helatide. stämningen att Komma in i huset är tryckt och min smärtgräns är på Max 2-3 dagar. Sen tynar jag tyvärr bort i depression. hon har såna konstiga regler och har kontrollbehov. men får inte öppna fönstret man får inte laga mat. Själv vägrar hon laga mat så den maten man får är en fryslåda micromat Findus färdiga pasta.
hon firar varken födelsedagar eller högtider för att det är för jobbigt. Och i mina 10 år i den här familjen så måste jag höra på hur allt är så jobbigt vi är jobbiga och hennes man är jobbig och alkoholist fast han inte har druckit en droppe på 30 år.
har pratar med min man men han kallar mig egoist som inte kan ta allt. Och att jag aldrig åker upp Och hälsar på dom. Han har noll förståelse och nu väntar vi barn.
så jag behövde bara spy ut min ilska och sorg. Är det någon mer här som avskyr sina svärföräldrar? Vad hade ni gjort i min situation?