BIM maj 2024
Jag brukar få molvärk samma dag som mensen kommer, nu känner jag av nån typ av värk men har svårt att tro att det beror på nån graviditet. Säkert bara pms jag känner för att jag känner efter 😅
Äsch då, vaknade av flera dagar för tidig mens. Ingen nidblödning då med andra ord. Jaja, hoppas på juni istället då! Lycka till ni andra 😃
Jag är på ÄL+5 (bim-8) idag men känner ingenting än, vilket kanske är logiskt. Magkänslan säger dock att det inte tog sig denna gång, men försöker hålla hoppet uppe och kommer nog testa i helgen tror jag. Försöker hålla mig till söndag, ÄL+10.
Nu börjar det närma sig för mig hörni, är på ÄL+6 så snart om några dar ska jag äntligen kunna testa och se om det tog sig denna månad!
Har inga höga förväntningar alls även om det låter så haha, bara spännande varje månad inför det och sen besvikelse efter besvikelse när mensen kommer ;)
Symtom hittills är:
? Brun-röd flytning i förrgår (inplantationsblödning? Hoppas!)
? Ömma bröst och bröstvårtor
? Hungrig konstant
? Humörsvängningar/känslig
? Trööött
Ska läsa lite i tråden hur det gått för er andra, uppdatera gärna hur det går för er nu också!
ÄL+10 här, testade imorse (kunde inte låta bli) men helt blank sticka 😆 Så jag ställer in mig på mens om några dagar. Mest troligt nya tag juni månad.
19977 Trist att det blev så, nya tag! Kämpa på 😅
Tråkigt Snorkfrökenhär! //
ÄL+10 här också. Skulle inte testa denna cykeln utan vänta på mensen tänkte jag, men så letade jag efter en sak i badrumsskåpet och hittade ett gravtest som bara skrek mitt namn haha? Så testade (inte på morgonurin) och vrider och vänder på det så kanske man kan se universums svagaste streck. Ska iväg på möhippa denna helgen så tänkte egentligen stoppa huvudet i sanden och köra på som att jag inte var gravid om mensen skulle vara sen. Men nu vet jag inte 🙈
ÄL+8 idag och testade nu. Tänkte att jag var korkad som slösade ett utav två test jag har hemma mitt på dagen, men visst är det ett streck? 😳😭
hann testa imorse, och det är ett streck idag med, även om det fortfarande är väldigt svagt. Får testa igen om några dagar så får vi se. ÄL+11 idag.
positivt på digitalt också, åh är i chock 😭🥺 dels att det blir positivt på äl+8 mitt på dagen när jag inte hållt mig mer än en timme men sen också att det tog sig denna månaden! vet inte om ni minns det men mina ägglossningstester blev aldrig positiva och helt plötsligt såg jag på tempen att ägglossning hade varit så blev så besviken att vi bara fick till det en gång där men sååå glad att det räckte ❤️