BIM maj 2024
Vill ge lite hopp till alla som känner att de behöver (och kanske också till mig själv) men att verkligen alla graviditeter ser annorlunda ut. Jag har varit gravid nu tre gånger.
1a gången plussade jag solklart på ÄL+12, fick t.o.m. digitalt 2-3 veckor direkt. Blödde ingenting men fick MA i vecka 10. Hade sex en gång 5 dagar innan ÄL.
2a gången visade negativ ÄL+12 och sedan blödde jag i tre dagar. trodde därför att jag fått mens, men visade sig att det var en ny graviditet. blödde rejält igen i vecka 10. resulterade i en son som är ca 1,5 år nu. Hade sex typ 4-5 dagar innan och på ÄL dagen.
3e gången är nu. Plussade sagt på ÄL+10 och har en lååångsam stegring, men vet ju inte ännu hur denna graviditet kommer att sluta. Hade sex 5 dagar innan och 1 dag innan ÄL.
Så vill bara ge hopp om att man inte alltid plussar tydligt direkt och har en självklar graviditet utan blödningar ❤️
Så himla fint att dela med dig och peppa upp oss alla ❤️
De ridiga mäter vid 10. Sen finns det ett som mäter så låga nivåer som 5. Har köpt hem de allra känsligaste den här gången.
Håller tummarna för dig!