• Syskonförsök

För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

Hej!

Denna grupp är till för oss som främst hängt tillsammans i tråden ?För oss 35+ som försöker bli gravida? och nu äntligen väntar en bebis, alternativt fortfarande försöker men vill hålla kontakten med de som plussat. 

Vore kul om vi ger en liten bakgrund och bf datum när vi ansluter till tråden❤️

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
  • Symetrical
    Brallans skrev 2024-09-06 08:25:51 följande:

Åååh Grattis ❤️ absolut inte jag som började böla med morgonkaffet i handen när jag läste detta! 

Tack fina du! 🙏🏼🥰
    Hoppas så att även du skall få ditt mirakel så småningom ❤️
  • Startingover
    Symetrical skrev 2024-09-01 07:00:42 följande:
    Här är vårt lilla mirakel, född igår i v 39+ 5 på ena brorsans 8-årsdag 😆🥰❤️
    Han är så fin och jag är såå kär 🥹
    Så himla fin! Stort grattis!! Idag gick jag in i vecka 29 och jag längtar verkligen tills det är min tur att åka till förlossningen... 
  • Symetrical
    Startingover skrev 2024-09-06 21:42:11 följande:
    Så himla fin! Stort grattis!! Idag gick jag in i vecka 29 och jag längtar verkligen tills det är min tur att åka till förlossningen... 
     Tack snälla! 🙏🏼 
     Förstår jag verkligen. Börjar ju bli bra otympligt där på sluttampen! 😅
  • DidoAeneis

Kub avklarat med bra resultat! Så lättad. Försökte hela tiden se om jag kunde se några streck (har två tjejer sen tidigare, så är rätt tränad på att se snippor på ul), men såg inget. Kanske är för tidigt. Frågade om teknikern kunde se kön, och hon verkade se men ville inte berätta. Vi får hålla oss till tåls i några veckor till. Men frisk och kry bebis är ju det viktiga 🙏 Flyttades fram också, så är nu i vecka 13+3.

• Symetrical
    DidoAeneis skrev 2024-09-12 18:15:51 följande:

Kub avklarat med bra resultat! Så lättad. Försökte hela tiden se om jag kunde se några streck (har två tjejer sen tidigare, så är rätt tränad på att se snippor på ul), men såg inget. Kanske är för tidigt. Frågade om teknikern kunde se kön, och hon verkade se men ville inte berätta. Vi får hålla oss till tåls i några veckor till. Men frisk och kry bebis är ju det viktiga 🙏 Flyttades fram också, så är nu i vecka 13+3.

Så underbart att höra! Förstår Att du är lättad 😅
    Väldigt rörig bild, men utifrån det jag kan se skulle jag chansa på en flicka. Dock mycket oklart, utgår i princip bara från urinblåsans position som är hög 😊
  • DidoAeneis
    Symetrical skrev 2024-09-13 12:17:40 följande:
    Så underbart att höra! Förstår Att du är lättad 😅
    Väldigt rörig bild, men utifrån det jag kan se skulle jag chansa på en flicka. Dock mycket oklart, utgår i princip bara från urinblåsans position som är hög 😊
    Spännande med teorier! Hoppas du har fel dock, vore så kul med en pojke 🙈
  • EFW

Hoppas jag kan stanna i tråden denna gång ❤️ Könner inte alls samma glädje som sist, utan mest oro faktiskt. Men antar att det är helt normalt och att det vänder så småningo. Just nu klamrar jag mig fast vid att dagens test är starkare än sist samma dag och eftersom den graviditeten stannade av i vecka 4-5 så känns det iallafall positivt 😊

Övre testet är dagens och undre från juni.
  • DidoAeneis
    EFW skrev 2024-09-18 06:21:04 följande:

Hoppas jag kan stanna i tråden denna gång ❤️ Könner inte alls samma glädje som sist, utan mest oro faktiskt. Men antar att det är helt normalt och att det vänder så småningo. Just nu klamrar jag mig fast vid att dagens test är starkare än sist samma dag och eftersom den graviditeten stannade av i vecka 4-5 så känns det iallafall positivt 😊

Grattis EFW! Följer flera andra trådar du skriver i och har hejat på dig från sidlinjen 🙈 Det ser ju onekligen mycket bra ut, starka test, men jag vet vad du menar med att man mest känner oro. Det var samma för mig nu den här gången, efter två tidigare missfall. För mig släppte dock mycket när symtomen började komma i vecka 5+. Efter det har jag mest försökt överleva. Jag tror och hoppas att det går vägen för dig denna gång! Det blir kul att följas åt här.
  • EFW
    DidoAeneis skrev 2024-09-18 18:09:12 följande:
    Grattis EFW! Följer flera andra trådar du skriver i och har hejat på dig från sidlinjen 🙈 Det ser ju onekligen mycket bra ut, starka test, men jag vet vad du menar med att man mest känner oro. Det var samma för mig nu den här gången, efter två tidigare missfall. För mig släppte dock mycket när symtomen började komma i vecka 5+. Efter det har jag mest försökt överleva. Jag tror och hoppas att det går vägen för dig denna gång! Det blir kul att följas åt här.
    Tack snälla du! ❤️ Ja låt oss hoppas att detta går vägen 😊
    Går just nu och väntar på symptom, blev aldrig illamående förra gången och det kändes så illavarslande så hoppas nästan att det ska komma snart 😂 Är 4+3 så om en vecka kanske man känner mer. 🤞
  • Symetrical
    EFW skrev 2024-09-18 06:21:04 följande:

Som sagt, nu är det din tur! 🍀 Dagens är absolut starkare än sist 🥳
    Har du fått tid till tidigt ul än? 
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning