-
-
Svar på tråden Är det jag som övertänker att han inte är intresserad?
-
Jag tror tyvärr att du har rätt i dina känslor. Det känns som att han vill att du ska gå efter att han har kommit, eftersom han vill det. Det känns inte som att han tänker på dig, eftersom han inte gör det. Det känns som att han inte är så intresserad av att skriva längre, eftersom han inte är det. Om jag var intresserad av honom så skulle mitt intresse svalna. Lägg dig på hans nivå ett tag och se vad som händer 🤔
-
TS, av det du skriver så tycker jag att det låter som att han vill ha en kk, men inte mera.
Hade han varit intresserad av en relation med dig, hade du fått känna dig som en prinsessa, ofta fått små romantiska meddelanden från honom många gånger dagligen, han hade velat att ni skulle sova tillsammans, spendera tid tillsammans så mycket som möjligt, gett dig små gåvor, blommor och annat som hör till när man uppvaktar en tjej som kille.
Det kan ju hända att han är världens sämsta gentleman, men jag tror mest på teorin om kk eller att han bara vill tömma sig ibland. -
Sitter i samma situation med en kille, men vi har träffats lite längre än er. Han är otroligt fin när vi ses, men emellan hörs vi knappt alls och han läser sms men svarar inte. I mitt fall vet jag däremot att han är sjukt upptagen som förklarar en hel del. Ändå undrar jag hur jäkla svårt det ska vara att skicka ett sms som bara tar max en minut. Kan man inte lägga den tiden på någon som man verkar kär i liksom?
Har tyvärr inget rakt svar till dig, men försöker iaf lita på min intuition om hur han är mot mig när vi ses. Det finns verkligen inget som känns kk då, bara pojkvän :) -
Ja han förklarar också att han har mycket för sig osv men känner likadant, ett sms hade inte skadat! Undrar om det är ett personlighetsdrag eller om det bara är ett rent tecken på att han inte är intresserad. Man hoppas ju på personlighetsdrag men har svårt att se det så. Han är också, precis som din, väldigt härlig och mysig när man träffar honom men sen när kvällen tagit sitt slut så hörs vi inte på 4-5 dagar. Sorgligt tycker jag.Anonym (Jag) skrev 2024-04-29 14:48:16 följande:
Sitter i samma situation med en kille, men vi har träffats lite längre än er. Han är otroligt fin när vi ses, men emellan hörs vi knappt alls och han läser sms men svarar inte. I mitt fall vet jag däremot att han är sjukt upptagen som förklarar en hel del. Ändå undrar jag hur jäkla svårt det ska vara att skicka ett sms som bara tar max en minut. Kan man inte lägga den tiden på någon som man verkar kär i liksom?
Har tyvärr inget rakt svar till dig, men försöker iaf lita på min intuition om hur han är mot mig när vi ses. Det finns verkligen inget som känns kk då, bara pojkvän :)
-
Men fråga bara? Klart han är gullig när ni ses för att han ska få ligga?
-
För min kille är det ett personlighetsdrag, han verkar nästan ledsen över att han är så dålig på att höra av sig. Vet dessutom själv hur det är att vara så stressad som han är just nu, vissa dagar orkar man knappt andas liksom när det är så där.Anonym (Övertänkaren nr. 1) skrev 2024-04-29 15:27:25 följande:Ja han förklarar också att han har mycket för sig osv men känner likadant, ett sms hade inte skadat! Undrar om det är ett personlighetsdrag eller om det bara är ett rent tecken på att han inte är intresserad. Man hoppas ju på personlighetsdrag men har svårt att se det så. Han är också, precis som din, väldigt härlig och mysig när man träffar honom men sen när kvällen tagit sitt slut så hörs vi inte på 4-5 dagar. Sorgligt tycker jag.
Just efter träffar har jag insett att 1) det är ingen vits jag hör av mig för jag får inget svar ändå och 2) han behöver återhämta sig känslomässigt som många andra killar gör. Vissa killar vill/orkar höras dagligen, andra inte.