Tvingad till Incel
Jag tänker att är man tvingad till att leva så här så är man en Incel. Det är ju typ beskrivningen.
Vi har inte så ofta som ni, kanske 2ggr per år var det förut. Dock har jag lagt av att försöka nu.
Precis som du säger så är allt på hennes villkor. Sex är inte något man gör tillsammans. Det är något man gör när hon vill. Alltså är det hennes aktivitet, man är mest med för att hon inte ska vara ensam och för att en kuk behövs. Men inte att förringa med att det är något vi båda vill eller att det är på lika villkor. Det är 110% bara på hennes villkor. Som du säger så får man bara vara redo oavsett om man orkar eller vill. Man får bara en chans.
Helt ologiskt det din fru säger om att då ska hon också ha en älskarinna.
Förstår inte om man älskar varandra, varför är det bara männen som gör vad som helst för kvinnorna och inte tvärtom också ibland?
Jag hade lätt kunnat gå ner, eller tillfredsställa utan att själv få något för det. Men det är av någon sjuk anledning absolut inte något som går "both ways".
Känner som du mig sorgsen över det, mest för att jag älskar min fru.Men jag hittar färre och färre anledningar till att fortsätta leva.
Men jag har barnen, och de är mitt ljus. Skulle aldrig vilja att de var utan en förälder. Så jag lider hellre i tystnad.
Har ingen förståelse för hur man ens skulle kunna välja att behandla sin partner så här. Frivilligt dessutom, det förstår jag inte. Måste ligga onda känslor bakom som inte får komma ut på andra sätt än denna tortyr.