35+ och förösker bli med barn
Hej!
Finns det någon som vill hänga med och skriva och dela resan?
Vi har precis börjat föröska med ett tredje barn.
Blir 37 år det här året 😊
Hej!
Finns det någon som vill hänga med och skriva och dela resan?
Vi har precis börjat föröska med ett tredje barn.
Blir 37 år det här året 😊
Hejsan!
Här är en till som försöker få en trea (första barnet tillsammans med nuvarande partner). Jag är dock 42 så jag inser att förutsättningarna inte är lika starka som förr. Men hoppas gör jag!
Följs gärna åt här.
Lycka till!
Hejsan!
Här är en till som försöker få en trea (första barnet tillsammans med nuvarande partner). Jag är dock 42 så jag inser att förutsättningarna inte är lika starka som förr. Men hoppas gör jag!
Följs gärna åt här.
Lycka till!
Hejsan!
Följs gärna åt här.
Lycka till!
Barnen är snart 11 år och 9 🥰
Hejsan!
mensen kom och jag började fokusera på annat, jag tanke på allt så mycket under första försöket.
Nu andra försöket var jag supercool och rönte bara att mensen kommer nog närsomhelst och när den inte gjorde det på CD30 så tog jag ett test. Som visade ett plus!
Nu är jag lite i chock och försöker att hålla nere förväntningarna till vecka 12. Har fått ett antal missfall innan och vet att det också är en naturlig del av barnprocessen.
Hur går det för dig och hur känner du dig?
Hejsan!
mensen kom och jag började fokusera på annat, jag tanke på allt så mycket under första försöket.
Nu andra försöket var jag supercool och rönte bara att mensen kommer nog närsomhelst och när den inte gjorde det på CD30 så tog jag ett test. Som visade ett plus!
Nu är jag lite i chock och försöker att hålla nere förväntningarna till vecka 12. Har fått ett antal missfall innan och vet att det också är en naturlig del av barnprocessen.
Hur går det för dig och hur känner du dig?
Jag är 36 år och jag och min man har försökt bli gravida sen september 2022....går väldigt trögt :(
Jag hänger på här! :)
Har 2 barn, 8 & 14 år. Försöker nu få en tredje med min sambo som inte har några barn. Han är 27 & jag 38, 39 i november.
känns som att detta kan bli betydligt svårare än tidigare.
Hej! Hur går det för er?
Jag är 35 år och min sambo är 32 år. Vi försöker få vårt första barn. Blev gravid första försöket i december 2023, men tyvärr missfall i v 10. Blödde en del och gav sedan både kropp och knopp lite vila i två månader.
Nu är vi inne på vårt fjärde försök efter missfallet och har BIM slutet av augusti typ.
Håller tummarna för oss alla 🤞❤️
Är 36 och min man 37, vi har försökt bli gravida sen september 2022, så snart 2 år.
Vi väntar fortfarande på vårt plus
Hänger också med här. 35 år och vi har precis börjat försöka med första barnet. Bim 6/9 så får vänta några dagar med att börja testa.
Kom till Bim-september tråden 😍👍
Kom till Bim-september tråden 😍👍