Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Kan man gifta sig i en sån här balklänning?

Utan sport bh såklart 

• Anonym (Jag)

Jättefint märke som håller än. 20 år gammal. men man ser nog att den är lite liten. En väldigt liten storlek  trodde aldrig att jag komma i den igen  

såg väldigt fult ut när jag hade händerna på höften sådär. Så går man ju inte omkring. 

• Anonym (Jag)
    EpicF skrev 2024-05-12 13:57:39 följande:
    Hellre den än balklänningen. 
    Ok
  • Anonym (Jag)
    Mimosa86 skrev 2024-05-12 15:03:21 följande:

Vad sägs om en elegant fodralklänningar? Den kan man ha på middagar sen och andra mer uppklädda sammanhang. 

Jag tänker att elegans och sofistikerat alltid är ett vinnande koncept. Den rosa balklänningen kändes för ung och avklädd, den mörkblå lite tråkig på någon med så fin kropp som du :)

Tack så gulligt sagt av dig 😊🌸
  • Anonym (Jag)

Detta är ingenting heller? Den är hellång. 

Med nåt över. 

ska kolla på fodralklänningar annars. 

• Anonym (Jag)
    Anonym (XXX) skrev 2024-05-12 14:53:45 följande:
    Den är fin! Med tjocka strumpbyxor och fina skor med lite klack. Och gärna något stort och glittrigt hårsmycke!
    Tack. Vad menar du med tjocka strumpbyxor? 
  • Anonym (Jag)

Tack för svar 🌸

• Anonym (Jag)
    EpicF skrev 2024-05-12 18:49:06 följande:
    Noterade du att ts klänning inte var i samma stil med de du la upp?
    Jag kommer inte ha balklänningen, lägger ju ut en massa annat och ber om tips så personen kanske förstod att jag valt bort det alternativet. 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (qwerty) skrev 2024-05-12 22:16:28 följande:
    Första bilden är ett nja, den som visades på andra bilden är jättesnygg och helt perfekt för ett mindre bröllop. Kör på den du.

Menade du den blå? Som jag provade på mig själv? 🌸

• Anonym (Jag)
    Anonym (Lis) skrev 2024-05-12 21:40:13 följande:

Börjar tro att vissa driver med dig TS. Säger att den knälånga klänningen är för kort och att du ska ha leggings under?

Det är du som gifter dig, välj något du känner dig fin i.
    Som woman försökte visa så finns det mängder av vanliga brudklänningar som folk har i kyrkan som har bara axlar och är urringade, så tänk inte på att du måste täcka axlarna. Sen kan det vara väldigt fint med nån liten bolero, cape eller dyl.

Jag blev faktist väldigt osäker pga denna tråd. Känns som att jag måste köpa en speciell klänning som jag enbart kommer använda för detta tillfälle och inget mer. Känns så onödigt på nåt vis. Går sällan, för att inte säga aldrig på fina middagar eller tillställningar. 

Har lite dålig självkänsla (kan man en tro när man startar en tråd med en sån bild på en själv haha) Att folk kommer stirra konstigt på en för att man kommer i en för kort, eller en med fel färg etc. Men tycker inte folk har vart så hårda som många kan vara här ändå : )

• Anonym (Jag)
    Anonym (?) skrev 2024-05-12 23:18:44 följande:

Kommer aldrig att gifta mig men om det nu skulle hända så inte med med en brud i en sådan klänning. Kan vara bal men fan inte bröllop. En vuxen kvinna har verkligen inte en balklänning på sitt bröllop. 
    Skulle jag som man dyka upp i chinos och piquet?
    Ett bröllop behöver inte vara "over the top" - inte alls men det där .....näää

Visade sambon denna tråd och tur att man inte har en sån ytlig kille då :) han tyckte iaf att jag var fin i den. Men det är ju inte dig jag ska gifta mig med så. 

• Anonym (Jag)
    erikaABC skrev 2024-05-12 23:17:15 följande:
    Vacker och fin!
    Du behöver inte kofta eller bolero
    Jag tycker också att den är lite söt. Tack!
  • Anonym (Jag)

Den var väl rätt söt med? Med boleron över. 

• Anonym (Jag)
    Anonym (Din dag) skrev 2024-05-13 05:41:09 följande:

Helt ärligt nu, det är din dag, ditt bröllop. Ta på dig precis vad du vill och som du tycker är fint. 

Finns människor idag som gifter sig på gymmet i träningstights liksom. Du har ju en partner som älskar dig och ni ska ha ett bröllop. Välj den stilen ni vill ha.

Själv älskar jag klänningar och bär alltid klänning men det är ju min stil.

Det här är en dag när ni ska fira er kärlek så utgå från det. 

Så fint skrivet 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (qwerty) skrev 2024-05-13 10:51:41 följande:
    Klänningarna i inlägg #106 och #91 fungerar bäst. Det beror ju lite på väder och vilka skor du tänkt ha också, men de två går definitivt att gifta sig i och du kommer vara superfin. 

Hoppas ni får en fin bröllopsdag
    Tack🥰 jag beställde även den sista på bild. 
  • Anonym (Jag)

Denna blir det på lördag. Med den rosa eller vita sjalen över. Men får nog köpa vita eller rosa skor. Obs den ska dras upp mer  

• Anonym (Jag)
    Anonym (Q55) skrev 2024-05-15 20:14:42 följande:

Den klänningen var jättefin. Lycka till! 

Åh vad kul att höra. Glad jag blev. Tack 💖
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Nästan) skrev 2024-05-15 20:33:59 följande:

Toppenfint!

🥹🥰
  • Anonym (Jag)
    Auditanne skrev 2024-05-15 21:25:47 följande:
    Vacker vårbrud. Mönstret på sjalen sätter lite extra piff Solig Önskar dig en fin och oförglömlig bröllopsdag {#emotions_dlg.flower}
    Tack snälla du🌸🙏
  • Anonym (Jag)
    Anonym (qwerty) skrev 2024-05-16 09:54:39 följande:

Du blev jättefin i den klänningen. Hoppas på bra väder och en fin dag.

Tack så mycket 🥹💖
Svar på tråden Kan man gifta sig i en sån här balklänning?