• Anonym (Val)

Vår nästa stadsminister

Spekulera fritt!

Jag tror Tidöpartierna behåller makten, Uffe hoppar av och Parisa Liljestrand blir ny partiledare och statsminister.

Vad tror du?

• Svar på tråden Vår nästa stadsminister
  • Anonym (Q)

Stadsminister? I vilken stad då?

• Anonym
    Anonym (Q) skrev 2024-05-12 02:31:24 följande:

Mycket märkligt ämbete. Aldrig hört talas om innan.
  • Anonym (Mx)
    Anonym (Q) skrev 2024-05-12 02:31:24 följande:

Hö hö .. är det så viktigt att knäppa TS på näsan, eller är det humor?
  • OlgaElvira

Vi vet alla att TS menar statsminister. Fokusera på frågan i inlägget istället.
    Jag tror inte att de behåller makten, de är alltför splittrade i många frågor. Jag gissar att det blir en regering med S och C med stöd från V och MP. KD hamnar under spärren och SD blir största parti efter S.

• Anonym (Q)
    OlgaElvira skrev 2024-05-12 15:09:57 följande:

Vi vet alla att TS menar statsminister. Fokusera på frågan i inlägget istället.
    Jag tror inte att de behåller makten, de är alltför splittrade i många frågor. Jag gissar att det blir en regering med S och C med stöd från V och MP. KD hamnar under spärren och SD blir största parti efter S.

Om TS menat statsminister hade han skrivit det. Tror ingen vuxen människa inte vet skillnaden mellan stat och stad.
  • OlgaElvira
    Anonym (Q) skrev 2024-05-12 17:27:40 följande:
    Om TS menat statsminister hade han skrivit det. Tror ingen vuxen människa inte vet skillnaden mellan stat och stad.
    Men många av oss skriver lätt lite fel när vi skriver på nätet. Händer mig lite då och då fastän jag försöker se till att rätta det som blir fel. Har det aldrig hänt dig?
Svar på tråden Vår nästa stadsminister