• Anonym (Janne Max)

Tinder-match med mycket yngre tjej

Det skiljer många år så jag skulle kunna vara hennes pappa. Vad tycker ni kvinnor om att jag svepte höger på en så ung tjej?

• Svar på tråden Tinder-match med mycket yngre tjej
  • Anonym (Janne Max)

Och om ni skulle gissa, vad tror ni det var som fick mig att svepa höger på henne, när jag såg hennes bilder?

• Anonym (Å)

Vad spelar det för roll vad andra tycker? Kul med en match, så länge båda är vuxna. Jag antar att du swipade höger för att du tyckte att hon var snygg och intressant?

• Anonym (Janne Max)
    Anonym (Å) skrev 2024-05-13 07:49:20 följande:

Vad spelar det för roll vad andra tycker? Kul med en match, så länge båda är vuxna. Jag antar att du swipade höger för att du tyckte att hon var snygg och intressant?

Intressant bara. Ja, och så tyckte jag hon hade snygg kropp. Undrar vad kvinnor tycker om att jag tycker det? Hon är ju så mycket yngre än mig.
  • Sk007
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 08:02:28 följande:
    Intressant bara. Ja, och så tyckte jag hon hade snygg kropp. Undrar vad kvinnor tycker om att jag tycker det? Hon är ju så mycket yngre än mig.
    Jag undrar mer vad tjejen tycker om att du bryr dig om vad andra kvinnor tycker om det du tycker.
    Denna ständiga längtan efter att bli accepterad av alla kvinnor känns osund.
    Varför spelar andra kvinnors tyckande så stor roll? Och varför är det bara de kvinnor som inte delar din uppfattning som spelar roll?
  • Anonym (Suçk)

Du har ställt frågan minst hundra gånger och har fått säkert TUSENTALS svar!

Säg vad du vill höra så kan jag skriva det och du kan stänga ner datorn och gå ut i solen eller nåt istället. 

Deal?

• Anonym (Janne Max)
    Sk007 skrev 2024-05-13 08:07:51 följande:
    Jag undrar mer vad tjejen tycker om att du bryr dig om vad andra kvinnor tycker om det du tycker.
    Denna ständiga längtan efter att bli accepterad av alla kvinnor känns osund.
    Varför spelar andra kvinnors tyckande så stor roll? Och varför är det bara de kvinnor som inte delar din uppfattning som spelar roll?
    Kvinnor får tycka vad de vill, jag vill mest höra vad kvinnor tycker. 
  • Anonym (Janne Max)
    Anonym (Suçk) skrev 2024-05-13 08:08:14 följande:

Du har ställt frågan minst hundra gånger och har fått säkert TUSENTALS svar!

Säg vad du vill höra så kan jag skriva det och du kan stänga ner datorn och gå ut i solen eller nåt istället. 

Deal?

Jag vill höra vad kvinnor tycker.
  • Anonym (KaDa)
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 07:39:27 följande:

Det skiljer många år så jag skulle kunna vara hennes pappa. Vad tycker ni kvinnor om att jag svepte höger på en så ung tjej?

När jag hamnar i denna typ av frågeställningar brukar jag alltid rådfåga en nära släkting. Hon har ofta bra synpunkter
  • Anonym (AB)
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 07:39:27 följande:

Sannolikheten är nog stor för att det är en scammer du råkat ut för.
  • Anonym (Janne Max)
    Anonym (AB) skrev 2024-05-13 09:32:45 följande:
    Sannolikheten är nog stor för att det är en scammer du råkat ut för.
    Ja, sånt har hänt. Den här tjejen är inte fejk dock, vet vem hon är.
Svar på tråden Tinder-match med mycket yngre tjej