BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Hej!
Här är en till som har bf i januari, runt den 4:e. Blev spontant gravida efter 3år & 2 misslyckade ivf:er. Tror knappt att chocken har hunnit lägga sig. Grattis till er alla!
Hur mår du ? Känner du av något ?
Hej!
Här är en till som har bf i januari, runt den 4:e. Blev spontant gravida efter 3år & 2 misslyckade ivf:er. Tror knappt att chocken har hunnit lägga sig. Grattis till er alla!
Hej allihopa! Beräknad till den 12 januari. Har en dotter tidigare som är 10 år. Har blivit gravid med en jag har distansförhållande med så känns lite pirrigt hur vi ska lyckas lösa det.
Tack! Ja, det första för oss båda. Känns så overkligt fortfarande, men glädjande såklart. Känner mig inte särskilt gravid, mest svullen & en trötthet som kommer & går.
Grattis till dig också! Hur mår du?
Hej tjejer! Beräknad cirka 15 januari här. Har en 6åring och en liten som föddes på julafton 2023 så det blir tätt mellan tvåan o trean men det ska bli superkul! Hoppas ni alla mår bra :)