• fancyr

BF Januari 2025

Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari. 

Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt Glad{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF Januari 2025
  • Islo85
    Sola13 skrev 2024-05-13 11:06:52 följande:
    Tack, och stort grattis själv! ❤️ 

okey, vad spännande. Är det någon särskild anledning till att ni ska göra det? Funderar själv på det.. 
     Vi blev erbjudna detta pågrund av vår historik och min ålder. Vår förra graviditet avslutades pågrund av detta så nu vill vi veta och hoppas väldigt mycket att lilla pyret i magen är frisk och glad och vill stanna ♥️
  • Islo85
    Bönan87 skrev 2024-05-13 11:12:01 följande:

Hej! 

Här är en till som har bf i januari, runt den 4:e. Blev spontant gravida efter 3år & 2 misslyckade ivf:er. Tror knappt att chocken har hunnit lägga sig. Grattis till er alla!{#emotions_dlg.flower}

Stort grattis vilken glädje  🌸 är det eran första ? 
  • smulis85
    Islo85 skrev 2024-05-13 10:57:55 följande:

Hur mår du ? Känner du av något ? 

Jo mår ganska illa typ varannan dag. Har haft ganska mycket växtvärk också sedan mycket flytningar så man blir så nervös för de känns liksom som att mensen kommer Obestämd själv då? 
  • smulis85
    Bönan87 skrev 2024-05-13 11:12:01 följande:

Hej! 

Här är en till som har bf i januari, runt den 4:e. Blev spontant gravida efter 3år & 2 misslyckade ivf:er. Tror knappt att chocken har hunnit lägga sig. Grattis till er alla!{#emotions_dlg.flower}

Stort grattis till er! vilken lycka! Hjärta
  • Islo85
    smulis85 skrev 2024-05-13 11:29:11 följande:
    Jo mår ganska illa typ varannan dag. Har haft ganska mycket växtvärk också sedan mycket flytningar så man blir så nervös för de känns liksom som att mensen kommer Obestämd själv då? 
    Jag är väldigt ofta kissnödig och väldigt trött just nu. Mår illa ibland, tex idag är en sån dag. Svårt när man ska följa det på jobbet, men får allt bara gå bra denna gång så är det såklart värt allt. 

Hade en del värk i 2 veckor men känns som att det släppt nu och det är skönt. 💕 

Ja det är jobbigt man blir nervös för minsta lilla men jag håller alla tummar för er 
  • smulis85
    Islo85 skrev 2024-05-13 11:40:37 följande:
    Jag är väldigt ofta kissnödig och väldigt trött just nu. Mår illa ibland, tex idag är en sån dag. Svårt när man ska följa det på jobbet, men får allt bara gå bra denna gång så är det såklart värt allt. 

Hade en del värk i 2 veckor men känns som att det släppt nu och det är skönt. 💕 

Ja det är jobbigt man blir nervös för minsta lilla men jag håller alla tummar för er 
    Haha ja trött är jag också men de har jag varit länge sen min son föddes Tungan ute ja jag har sådan tur att jag är fortfarande hemma med sonen så behöver inte jobba. hade tänkt vara hemma ända till januari då vi trodde att vi aldrig skulle få syskon. så nu lär jag fortsätta vara hemma i Januari Flört
  • Oktobermamma2013

Hej allihopa! Beräknad till den 12 januari. Har en dotter tidigare som är 10 år. Har blivit gravid med en jag har distansförhållande med så känns lite pirrigt hur vi ska lyckas lösa det.

• Bönan87
    Islo85 skrev 2024-05-13 11:19:34 följande:
    Stort grattis vilken glädje  🌸 är det eran första ? 

Tack! Ja, det första för oss båda. Känns så overkligt fortfarande, men glädjande såklart. Känner mig inte särskilt gravid, mest svullen & en trötthet som kommer & går. 

Grattis till dig också! Hur mår du?

• Bönan87
    smulis85 skrev 2024-05-13 11:30:10 följande:
    Stort grattis till er! vilken lycka! Hjärta
    Tack snälla! Stort grattis till dig också!{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (trean)

Hej tjejer! Beräknad cirka 15 januari här. Har en 6åring och en liten som föddes på julafton 2023 så det blir tätt mellan tvåan o trean men det ska bli superkul! Hoppas ni alla mår bra :) 

Svar på tråden BF Januari 2025