Incels-bakom masken
Anonym (Heddis) skrev 2024-06-04 22:32:13 följande:
Ja varför skulle jag inte förvänta mig bra sex eller tycka att jag förtjänar bra sex med män som vill ha sex med mig? Jag förväntar mig inte att dom SKA ligga med mig utan att jag gör något för det.. Däremot förväntar mig inte att alla män klarar mina krav.Sen förväntar jag mig inte alls att alla män ska vara snygga.
Men dom män som vill ligga med mig. ska självklart vara attraktiva - i MINA ögon..
Jag skulle aldrig ligga med en man jag inte fann attraktiv..det säger sig självt!
Men jag har även en förväntan på mig själv samtidigt att vara så bra och attraktiv jag kan..Så jag har inga förväntningar eller krav på män som jag själv inte kan leva upp till. Förutom att dom ska vara fysiskt starkare än mig då..
Kanske det som är felet med incels..Dom tycker att kvinnor ska vara perfekta, men själva är dom inte ett dugg perfekta..Vilket är en anledning till att dom är incels..Dom ställer höga krav på kvinnor, men kan själva se ut hur som helst och bete sig hur som helst.
Själv förstår jag redan att sex inte går att förtjäna på något sätt. Det är liksom ingen belöning man får för ett gott utfört arbete.
Sex är ett privilegium som kan utbytas mellan två personer som attraheras sexuellt av varann. Eller åtminstone så borde normen se ut så överallt i världen.