-
De gör väl som de flesta andra personer gör, skyller på rätten till din kropp och samtycke till sex när de känner att de missgynnas.Anonym (Hopplöst) skrev 2024-06-22 09:25:17 följande:Ingen idé att ens försöka. försökt x antal gånger. Blekfeta arbetslösa misogyna incels kräver rätt till kvinnors kroppar, de skiter i kvinnors samtycke. När man föreslår att dessa ensamma män kan träffa andra ensamma män är det plötsligt viktigt med samtycke och rätten till sin egen kropp. Dessa misogyna incels är inget annat än hycklande kvinnohatande egoister.
-
Det kallas inte rätt till en personlig åsikt om man har en egen åsikt om sex om man saknar sexpartner. Då plötsligt är det inte okej om man tycker det är dåligt om man lever utan sex.
-
Och eftersom du sa att man får säga vilka personer som ska bli utan sex eller inte, det innebär att kvinnor kan bli utan orgasm vid sex.Anonym (MK) skrev 2024-06-22 03:42:54 följande:Nej, sex är aldrig en garanti, annat än i länder där utvecklingen stannat kvar i medeltiden då kvinnor inte hade rätt att bestämma över sina egna kroppar och en sådan tid ska vi inte tillbaka till här i moderna västländer där vi är betydligt klokare än så.
Det är aldrig något givet nej, inte ens i en relation. Ingen modern människa som pratar om rättigheter till sex där heller.
Ja, kvinnor i relationer vill såklart njuta av sex i samma utsträckning som sina män. Där handlar det om sex i relationer och sådana gynnas mer av att båda parter får det lika bra i sängkammaren.
Handlar ändock inte om att kräva några legala rättigheter eller ta något för givet.
Nej, samhället behöver inte förändras på den fronten alls. De flesta vet redan vad det innebär att inte ha rätt till sex. De flesta normala människor då vill säga. -
Såklart man ska visa sympati för unga personer som dör i förtid men det här borde räknas också som man tar sex för givet. Jag tog ett exempel på hur många resonerar annars.Anonym (MK) skrev 2024-06-22 03:50:51 följande:Nej, de tar inte sex för givet. Folk säger så där om unga avlidna personer som ett sätt att visa sympati. Det är liksom ganska självklart att en mycket ung person som dött kommer att missa allt sånt som de flesta människor får uppleva i livet.
Att normen är sex betyder fortfarande inte att man kan ta sex för givet eller ännu värre - se det som en rättighet.
Det går att påstå att någon förlorar sex men samtidigt ska det enligt dig inte handla om rättighet till sex eller att man tar sex som en garanti för någon.
I så fall så borde du kunna visa sympati för män som saknar sexpartner -
Det anses vara något dåligt om man anser exempelvis att kvinnor som blir utan orgasm vid sex ska bli det eller personer som dör i ung ålder förtidigt förtjänar inte sex.Anonym (MK) skrev 2024-06-22 04:09:15 följande:Och vem har sagt att personer som inte har sex får mindre respekt? Ni har precis samma rättigheter enligt lagen som alla andra. Sker ingen diskriminering gentemot oskulder precis.
Folk har dock rätt att ha personliga åsikter om oskulder och vem som bör eller inte bör ha sex. Så länge de låter det stanna vid åsikter och inte försöker tvinga på någon sina egna synpunkter.
Därför att det är en grundläggande mänsklig rättighet att bestämma över sin egen kropp. Att bestämma över nån annans kropp och sexualitet är våld och i värsta fall våldtäkt vilket är ett allvarligt lagbrott och detta vet du.
Lägg därför ner dina fullkomligt idiotiska resonemang nu för du skämmer bara ut dig mer och mer. Sluta svara mig för du är bara irriterande med ditt substanslösa dravel.
När du säger vem som ska vara utan sex så gör du det inte för att du säger något trevligt utan du själv är medveten om att det kan vara otrevligt om du säger olika personer ska vara utan sex.
Du säger inte så till alla personer.
Det här är ett exempel på vad jag menade på att man ska respektera andra människor på ett sätt som andra ska inte göra det tillbaka. -
Det är nog lätt att utveckla hat mot samhället eller mot kvinnor med tanke på hur många better sig mot ensamma män.Anonym (Jakob) skrev 2024-06-22 12:46:22 följande:
Jag såg dokumentären igår. Jag är incel, men när inget hat mot kvinnor eller surfar runt i mörka incelsajter som hyllar mord på tjejer och inte tittar jag på klipp där människor lemlästas eller mördas. Jag är inte självmordsbenägen som så, även om jag har haft funderingar över om jag skulle ha modet att steget om jag hamnade i den sitsen.
Ben Zand ska ha all eloge för en mycket välgjord dokumentär. Glädjande att grabben D insåg att det var inte hopplöst för honom. Jag hoppas att han fortsätter att göra framsteg. Killen med gitarren vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, även om det var strongt av honom att delta omaskad. Flickan M var dock den jag kände mest samhörighet med. Vi är oattraktiva för det motsatta könet och håller oss över ytan med jobb eller projekt. Hoppas bara att hon inte gör allvar av hennes självmordplaner.
-
Många personer tycker själv det är otrevlig om någon säger att någon person ska bli utan sex när de håller med om det.Anonym (Jakob) skrev 2024-06-22 12:46:22 följande:
Jag såg dokumentären igår. Jag är incel, men när inget hat mot kvinnor eller surfar runt i mörka incelsajter som hyllar mord på tjejer och inte tittar jag på klipp där människor lemlästas eller mördas. Jag är inte självmordsbenägen som så, även om jag har haft funderingar över om jag skulle ha modet att steget om jag hamnade i den sitsen.
Ben Zand ska ha all eloge för en mycket välgjord dokumentär. Glädjande att grabben D insåg att det var inte hopplöst för honom. Jag hoppas att han fortsätter att göra framsteg. Killen med gitarren vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, även om det var strongt av honom att delta omaskad. Flickan M var dock den jag kände mest samhörighet med. Vi är oattraktiva för det motsatta könet och håller oss över ytan med jobb eller projekt. Hoppas bara att hon inte gör allvar av hennes självmordplaner.
-
Det går att hata andra människor även om man inte blivit instängd i en källare där man våldtasAnonym (Blinda som leder dumma) skrev 2024-06-22 13:46:38 följande:När blev en man instängd i en källare och våldtagen av en kvinna i flera dygn i Sverige senast?
-
Det är otrevligt exempelvis om man säger att vissa personer ska bli utan sex.Anonym (Blinda som leder dumma) skrev 2024-06-22 13:46:38 följande:När blev en man instängd i en källare och våldtagen av en kvinna i flera dygn i Sverige senast?
Om det inte hade varit otrevligt så borde de personer som sa det acceptera när någon säger att en annan viss grupp av människor ska bli utan sex.
Det som säger det här tycker själv det är inte trevligt om någon säger att exempelvis dom ska leva utan sex. -
Det ska kallas rättighet till kvinnors kroppar och att man struntar i kvinnors samtycke när ni känner att ni missgynnas.Anonym (Hopplöst) skrev 2024-06-22 09:25:17 följande:Ingen idé att ens försöka. försökt x antal gånger. Blekfeta arbetslösa misogyna incels kräver rätt till kvinnors kroppar, de skiter i kvinnors samtycke. När man föreslår att dessa ensamma män kan träffa andra ensamma män är det plötsligt viktigt med samtycke och rätten till sin egen kropp. Dessa misogyna incels är inget annat än hycklande kvinnohatande egoister.