Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Incels-bakom masken

Anonym (Hopplöst) skrev 2024-06-23 08:53:42 följande:
    Vilka märkliga satsningar då? Förlossningsvård? möjligheten för kvinnor att studera? Försöken att öka mäns föräldraledighet så kvinnor inte drabbas ekonomiskt livet ut? berätta gärna mer om dessa satsningar. och korrelationen hur dessa satsningar får svaga män att bli misogyna incels.
    Män väljer oftare efter saker som är lättare att ändra på medan kvinnor brukar välja mer efter saker som inte går eller är svårare att påverka.  Exempelvis val hos kvinnor kroppslängd, penisstorlek, intelligens, hög inkomst etc
    Dessutom brukar män ha lägre standard på sina val.
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-06-23 11:14:30 följande:
    Jo, från ditt egoperspektiv ser det säkert ut så.
    Jämför själv då med kvinnor som har svårt att få män vs män som har svårt att få kvinnor 
  • Anonym (...)
    Det är inte egoistiskt, det är fakta
  • Anonym (...)
    Så du menar att det räcker att ha bra frisyr, fina kläder och skor och smink för att få en kvinna som man? 
  • Anonym (...)
    Vad får de onormala kvinnorna kritik för då? 
  • Anonym (...)
    Anonym (MK) skrev 2024-06-25 02:23:17 följande:
    Det är inte respekt att tänka så vidrigt som du gör kring sex. Det är ju verkligen inte upp till dig att avgöra vem som borde ha sex eller inte. Detta bestämmer de attraktiva människorna, de som faktiskt får ligga.
    Jag får ha en åsikt som kan påverka vem som får sex eller inte. 
  • Anonym (...)
    Anonym (MK) skrev 2024-06-25 02:23:17 följande:
    Det är inte respekt att tänka så vidrigt som du gör kring sex. Det är ju verkligen inte upp till dig att avgöra vem som borde ha sex eller inte. Detta bestämmer de attraktiva människorna, de som faktiskt får ligga.
    Det skulle bara handla om personliga åsikter sa du. 
    Jag har lika mycket makt att få påverka vem som ska ha sex eller inte som alla andra 
  • Anonym (...)
    Anonym (MK) skrev 2024-06-25 02:24:25 följande:
    Ingen människa förtjänar sex som sagt då det inte är en rättighet. 

Däremot kan många anses förtjäna att vara utan om de är idioter utan minsta attraktionskraft. Detta avgör varje enskild person för egen del när vi tackar nej till dessa kufar som saknar ett sexuellt värde för oss. 
    Det handlar ju då om att du tycker olika personer förtjänar sex eller inte. 
  • Anonym (...)
    Anonym (MK) skrev 2024-06-25 02:25:22 följande:
    Jag bryr mig inte om kvinnors utbud av män och hur många som är villiga att ligga med dem. Jag sköter mitt eget liv och lägger mig inte i andras på det patetiska sättet som du gör. 

Att det är orättvist att kvinnor har fler valmöjligheter är något som män orsakar genom att vara mindre kräsna än kvinnor. Inte kvinnors fel utan ert eget.
    Om man accepterar att man får bättre valmöjligheter så är man med på det. 
    Med hur du resonerar så kan man påstå att felet är på kvinnorna när de blir utan orgasm vid sex, det är kvinnor som ger män mer valmöjligheter
  • Anonym (...)
    Anonym (MK) skrev 2024-06-25 02:26:42 följande:
    De flesta människor vet mycket väl att det alltid finns folk som hamnar utanför och aldrig får uppleva sex. På så sätt tar man det inte för givet egentligen. Att de säger så om unga som dött handlar om sympati och inte om några garantier till sex.

Nej, det som påstås är att de unga som dör i förtid förlorar alla sina möjligheter till att få sex. Inte att sex skulle vara något givet.

Jag har sympati enbart för de incels som har en sund kvinnosyn och även gör allt de kan för att vara attraktiva för kvinnor. Såna som kämpar för att förändra sig själva och göra en kvinna lycklig. 

Gnälliga egoistiska offerkoftor som passivt står och stampar och börja gaffla om kvinnors sexuella rättigheter kan slänga sig i sjön lika gärna. Noll respekt eller sympati för såna åbäken. 
    Du snackar om skyldigheter och att kvinnor förtjänar att vara lycklig. 
    I så fall så borde det vara tvärtom också att kvinnor vill göra så att alla män blir lyckliga 
Svar på tråden Incels-bakom masken