Pixxel skrev 2024-06-05 21:49:46 följande:
Det var ändå positivt med killen i slutet (?) som sa att man inte kan göra statistik över vem som kan få en tjej och som inte kan det. Han hade ju ändå en dröm om förbättring.
Det tråkiga är att det finns många män som lever deras liv. Jag har varit incel i en stor del av mitt liv (men hatar ej kvinnor) och finns många andra män i min situation. Det gör ont, ni tjejer förstår inte hur vi killar har det.
Vi kanske vill förstå mer..Iaf så skulle jag vilja det! Jag har tex alltid kunnat ha sex med vilken kille jag en känt för att ha sex med och när jag en känt för det.
Jag vet numera att det beror på hur jag sett/ser ut. Det är inte heller så kul att bara bli tagen på allvar pga sitt utseende..Speciellt inte när man är högst medveten om att man ser bra ut och att det är den största anledningen till att killar ens blir intresserade..
DET hatar jag..Att killar bara vill ligga med mig pga att jag är snygg..
och sånt får man ju inte heller prata om.
I vilket fall poängen med min post var inte att skryta över min fysik..Utan att poängtera att dessa män som legat med mig hade ju höga krav på mig innan dom ville ligga med mig och jag hade liknande höga förväntningar på dom.
Men eftersom jag själv kunde/kan leva upp till deras förväntningar om en perfekt kropp, osv varför ska jag behöva sänka mina förväntningar för att få ligga, när jag inte behöver sänka mina förväntningar ett dugg.
Sen varför skulle inte kvinnor kunna förstå hur det är för killar att inte få ligga/träffa en partner osv
Det är ju en "bild" ni har målat upp om att alla kvinnor får sex..precis när dom vill och med vem dom vill.
När så inte är fallet! Jag själv har alltid fått sex när jag velat med vilken kille jag än velat ligga med som sagt..MEN det är jag det men så är det absolut inte för alla kvinnor..
Många kvinnor( tex flera av mina arbetskamrater) är som kvinnliga incels..som aldrig legat eller får ligga. Varför träffar ni män som inte får ligga- inte kvinnor som aldrig får ligga istället för att sikta för högt bland kvinnor som redan legat?
Börja träffa tjejer som är exakt som du istället,sen kan du börja träffa kvinnor som träffat karlar tidigare-nån gång- och till sist så kan du träffa vem du vill.