Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Incels-bakom masken

Anonym (Svetten) skrev 2024-06-10 20:21:47 följande:
    Ja, så resonerar en incel. De vill att samhället eller kvinnor ska tillhandahållas dom. Själva så anser dom att det är en rättighet som förvägrats dom, de betraktar sig själva som offren i ekvationen. De motarbetar den hjälpen som finns för att de vägrar se deras medverkan i deras bekymmer. Det är bisarrt. Jag antar att du är en incel. 
    Ska inte hjälpen som du säger samhället ger, handla om rättighet till sex?
    Du sa ju att det skulle handla om det när samhället ger hjälp 
  • Anonym (...)
    Anonym (MK) skrev 2024-06-11 03:28:54 följande:
    Samhället erhåller redan hjälp för socialt tafatta män som inte vet hur de ska attrahera en kvinna.

Finns massor med tips att ta till sig från både böcker och dejtingcoacher. Men man måste vilja lite själv också. Motivationen brister och gnällandet tar vid för många av dessa tradiga incels. 
    Enligt vilken forskning erbjuder samhället hjälp till alla personer?

Dessutom du sa ju att man skulle helt själv ansvara för din ensamhet, det blir ologiskt då att det finns då personer som tar något ansvar 
  • Anonym (...)
    Anonym (Svetten) skrev 2024-06-10 20:21:47 följande:
    Ja, så resonerar en incel. De vill att samhället eller kvinnor ska tillhandahållas dom. Själva så anser dom att det är en rättighet som förvägrats dom, de betraktar sig själva som offren i ekvationen. De motarbetar den hjälpen som finns för att de vägrar se deras medverkan i deras bekymmer. Det är bisarrt. Jag antar att du är en incel. 
    Du använder en taktik att du förat påstår att felet ligger på en och samhället inte tar något ansvar för att sedan påstå att samhället tar ansvar men man tackar nej till hjälpen 
  • Anonym (...)
    Anonym (MK) skrev 2024-06-11 03:28:54 följande:
    Samhället erhåller redan hjälp för socialt tafatta män som inte vet hur de ska attrahera en kvinna.

Finns massor med tips att ta till sig från både böcker och dejtingcoacher. Men man måste vilja lite själv också. Motivationen brister och gnällandet tar vid för många av dessa tradiga incels. 
    I så fall
    Vad kan samhället påverka menar du? 
  • Anonym (...)
    Anonym (Svetten) skrev 2024-06-10 21:19:34 följande:
    Nej. Och du illustrerar på pricken det jag menar. 
    Bevisligen kan många klaga och även på samhället utan att det kallas rättighet till sex. 
    Det känns som det börjar först när det handlar om ensamma män. 
  • Anonym (...)
    Det handlar i så fall om samma sak när olika personer som har ett sexliv klagar på sitt sexliv eller på samhället 
  • Anonym (...)
    Du får kalla det vad du vill. 
  • Anonym (...)
    Anonym (...) skrev 2024-06-11 10:13:34 följande:
    Du använder en taktik att du först påstår att felet ligger på en och samhället inte tar något ansvar för att sedan påstå att samhället tar ansvar men man tackar nej till hjälpen 
Svar på tråden Incels-bakom masken