• Anonym (Heddis)

Incels-bakom masken

Är det någon som sett "Incels - bakom masken" från Storbritannien? som går nu. Vad tycker ni?
    (Eller kanske den tidigare dokumentären om incels från Sverige)

Skrämmande fakta om incels berättat av incels själva..Trodde inte det var så illa..och ganska sorgligt att det blivit så illa..

Dom berättar om ett stort självhat, samhällshat och framförallt kvinnohat..
    Det är tusentals incels med på forum (inte FL just haha;) där dom pratar med andra incels om olika saker som våldtäkter, kvinnomord, seriemord och även terror handlingar..Där dom uppmuntrar / hejar på varandra att utföra dessa saker..

Incels verkar vara dom "nya" Terroristerna/seriemördarna som bara ökar i antal. 

• Svar på tråden Incels-bakom masken
  • Anonym (...)
    Anonym (Svetten) skrev 2024-06-06 14:01:45 följande:
    Du missförstår och tar ordet "rättighet" alltför ordagrant. Bara för att någon får sitt underliv återställt så gott det går så betyder inte det att det finns sex på menyn. Bara att funktionen till bl a sex blir återställd. Råkar du ut för en skada i underlivet så innehar du samma "rättighet" till att få det återställt så gott det går. Ingen kommer att servera dig sex enbart för att ditt underliv är funktionellt.

Förstår du verkligen inte det här? Och förstår du verkligen inte varför dina inlägg är extremt stötande?

Dina inlägg är stötande för att de även innefattar en orimlig förväntan på andra att de (och samhället) på något sätt mot sin egen vilja ska finnas tillgängliga för dina sexuella drifter. Om man nu ska förenkla det så uppfattas det du säger som en uppmaning att andra mot sin vilja ska ha sex med dig.

Och kom inte med "jag har rätt till en åsikt" det blir inte mindre stötande för det. Det blir bara en rundgång i ditt huvud.
    I så fall handlar det om mot min vilja för det du föreslår eller säger. 
  • Anonym (...)
    Anonym (Svetten) skrev 2024-06-06 14:01:45 följande:
    Du missförstår och tar ordet "rättighet" alltför ordagrant. Bara för att någon får sitt underliv återställt så gott det går så betyder inte det att det finns sex på menyn. Bara att funktionen till bl a sex blir återställd. Råkar du ut för en skada i underlivet så innehar du samma "rättighet" till att få det återställt så gott det går. Ingen kommer att servera dig sex enbart för att ditt underliv är funktionellt.

Förstår du verkligen inte det här? Och förstår du verkligen inte varför dina inlägg är extremt stötande?

Dina inlägg är stötande för att de även innefattar en orimlig förväntan på andra att de (och samhället) på något sätt mot sin egen vilja ska finnas tillgängliga för dina sexuella drifter. Om man nu ska förenkla det så uppfattas det du säger som en uppmaning att andra mot sin vilja ska ha sex med dig.

Och kom inte med "jag har rätt till en åsikt" det blir inte mindre stötande för det. Det blir bara en rundgång i ditt huvud.
    I så fall så kan jag påstå att de som får hjälp av samhället vill att samhället ska hjälpa dom att få sex tillgänglig sina sina sexuella drifter 
  • Anonym (...)
    Anonym (...) skrev 2024-06-06 14:41:54 följande:
    I så fall så kan jag påstå att de som får hjälp av samhället vill att samhället ska hjälpa dom att få sex tillgänglig för sina sexuella drifter 
  • Anonym (Den)
    I så fall så kan jag påstå att de som får hjälp av samhället vill att samhället ska hjälpa dom att få sex tillgänglig sina sina sexuella drifter 
    Vad ska samhället konkret göra för att hjälpa sexlösa män ? Vilka åtgärder ska sättas in?
  • Anonym (Svetten)
    Förstår du att det du menar också innebär att människor isf måste ha sex mot sin vilja. Förstår du verkligen inte hur orimligt det är? Och stötande.
  • Tow2Mater
    Anonym (Svetten) skrev 2024-06-06 20:03:16 följande:
    Förstår du att det du menar också innebär att människor isf måste ha sex mot sin vilja. Förstår du verkligen inte hur orimligt det är? Och stötande.
    Men det måste det ju inte innebära. Med t ex bra kompensation kommer det alltid att finnas frivilliga som vill.
  • Anonym (Svetten)
    Tow2Mater skrev 2024-06-06 20:06:34 följande:
    Men det måste det ju inte innebära. Med t ex bra kompensation kommer det alltid att finnas frivilliga som vill.
    Är du på riktigt? Du tycker alltså att staten ska gå in och betala andra rikligt för att de ska ha sex med incels?

Lägg av bara.
  • Tow2Mater
    Anonym (Svetten) skrev 2024-06-06 20:22:00 följande:
    Är du på riktigt? Du tycker alltså att staten ska gå in och betala andra rikligt för att de ska ha sex med incels?

Lägg av bara.
    Det har jag inte sagt att jag tycker. Nu läser du FL som fan läser Bibeln.
  • Meddelande borttaget
  • Tow2Mater

Ditt inlägg är anmält.

Jag tydliggjorde för dig att det inte behöver betyda det du påstår.

Svar på tråden Incels-bakom masken