-
Ni resonerar på ett sätt som man brukar inte göra i andra sammanhangAnonym (Svetten) skrev 2024-06-11 14:22:59 följande:nej. Varför skulle det handla om en rättighet dvs att samhället ska tillhandahålla sex? Sex är något man normalt vill göra, inte bli tvingad till att göra. Vilket det också blir, ett tvång om alla sexlösa ska få sex av andra. Det är så stötande och absurt.
-
Eftersom det är svårt att veta vad dom beror på vad så kan det finnas en rimlig anledning varför olika män kan hata kvinnor.Anonym (Skruvade individer.) skrev 2024-06-12 12:15:01 följande:
Dokumentären visar vilket sjukt tänk dessa individer har.
Helt jäkla sjukt.
Mobbning som ledde till psykisk ohälsa. -
Bevisligen hånar många personer män som de inte tycker uppfyller kraven för sexpartner eller man.
-
Om man ska inte ha sympati för ratade män pågrund av någon "ingen mänsklig rättighet" "sex är inget behov"
"det handlar om rättighet till sex" så borde man i så fall inte håna.
Håna är okej men inte ha sympati.
Som om lagen ger tillåtelse till håna men inte ha någon sympati.
"skyldig" går bra men inte det som påstås handla om "rättighet till sex" -
Alla sorters av handikapp och det som kan göra att man är mindre attraktiv än befolkningen i stortAnonym (Den) skrev 2024-06-12 13:35:18 följande:Och frågan är fortfarande vad samhället ska göra för ensamma män?
Varför svarar du inte på detta? -
Det är egentligen inte så konstigt egentligen, om man kan känna sig utstött i samhället så är sannolikheten högre att man går till grupper som finns tillgängliga och man blir kanske mer lättare hjärntvättad då.Anonym (J) skrev 2024-05-27 13:43:08 följande:
Jag såg den engelska dokumentären. Jag slogs av:
- Det är sorgligt
- Han med gitarren var sjukt obehaglig och helt felskruvad
- De andra som de intervjuade var verbala och kunde på ett bra sätt beskriva sin situation. De hade insikt om sin situation och verkade inte alla fall då vara hotfulla på något sätt. Däremot verkade de leva alldeles för mycket i en online-låtsasvärld som bekräftar deras begränsningar och har något att skylla på. CHAD är för snygg, jag är chanslös etc etc
- Han som fick hjälp att prata med en tjej fick nog ett uppvaknande. Han hade bestämda åsikter om tjejer och blev bevisad motsatsen direkt.
- Hur har de hamnat här? Hemmasittare, autism?
-
Om det handlar om rättighet till sex nu så skulle all klagande kunna räknas som det.Anonym (Skruvade individer.) skrev 2024-06-12 17:56:25 följande:Hur tänker du nu?
Självklart har ingen rätt till sex utan samtycke.
Att diskutera med andra om att man saknar närhet både fysiskt och psykiskt ska man absolut ha rätt att göra.
Ensamhet är tufft. -
Allstå inte sex utan samtycke.Anonym (Skruvade individer.) skrev 2024-06-12 17:56:25 följande:Hur tänker du nu?
Att diskutera med andra om att man saknar närhet både fysiskt och psykiskt ska man absolut ha rätt att göra.
Ensamhet är tufft.
Det som kan kallas rättighet till sex. -
Hypotetiskt skulle man kunna påstå att det handlar om sex utan samtycke då ocksåAnonym (Skruvade individer.) skrev 2024-06-12 17:56:25 följande:Hur tänker du nu?
Ensamhet är tufft. -
Jag menar att jag skulle i så fall kunna påstå att kvinnor vill ha sex utan samtycke när de klagar på preventivmedel som inte fungerar.Anonym (Skruvade individer.) skrev 2024-06-12 18:04:01 följande:Sex utan samtycke spelar i en helt annan liga.
Utan samtycke är det våldtäkt.
Hel del personer kan snacka om att det handlar om sex utan samtycke när det handlar om ensamma män som klagar när man inte diskuterar om legalisera våldtäkter