• Anonym (Hoppfull :))

BF i mars 2025

Någon mer som blivit testat Positivt i dagarna och vill följas åt? Har genomgått ivf och jag hade ett missfall förra året så nu är det långa veckor fram till ultraljudet. hade varit kul att ha någon att dela tankar och funderingar med ☺️

• Svar på tråden BF i mars 2025
  • Jo i solen

Hej! Jag hoppar också in här. Jag är 40 år med två barn sedan innan - 16 och 13 år. Är nu gravid i vecka 7+0 med BF den 26:e mars 2025. Hade ett MA i januari som hade stannat upp väldigt tidigt, typ v. 5 så har varit en smula orolig men i förrgår var vi på VUL (6+5) och fick se och höra det lilla hjärtat slå Skrattande.

• Idaho1989
    Jo i solen skrev 2024-08-07 12:20:50 följande:

Hej! Jag hoppar också in här. Jag är 40 år med två barn sedan innan - 16 och 13 år. Är nu gravid i vecka 7+0 med BF den 26:e mars 2025. Hade ett MA i januari som hade stannat upp väldigt tidigt, typ v. 5 så har varit en smula orolig men i förrgår var vi på VUL (6+5) och fick se och höra det lilla hjärtat slå Skrattande.

Kul, jag har BF 28e Mars 😀
  • Anonym (Tea)
    Hoppar in här och hoppas det är okej Skäms Är gravid i vecka 10 (9+3). Började dock störtblöda imorse?. Så ska på kontroll imorgon. Är så jäkla ledsen.. och tror verkligen det värsta..
  • Anonym (Tea)
    Anonym (Tea) skrev 2024-08-08 21:36:25 följande:
    Hoppar in här och hoppas det är okej Skäms Är gravid i vecka 10 (9+3). Började dock störtblöda imorse?. Så ska på kontroll imorgon. Är så jäkla ledsen.. och tror verkligen det värsta..

Har BF 11 mars glömde jag skriva. Om allt går bra.. 

• Anonym (Alla goda ting är tre)

Usch, Tea - hoppas verkligen allt ser bra ut idag! Jag blödde en del min förra graviditet, särskilt efter sex, men det gick bra ändå.

• Anonym (Tea)
    Anonym (Alla goda ting är tre) skrev 2024-08-09 07:33:38 följande:

Usch, Tea - hoppas verkligen allt ser bra ut idag! Jag blödde en del min förra graviditet, särskilt efter sex, men det gick bra ändå.

Tack Hjärta Jag hoppas det inte är ett missfall eller något annat. Och att allt ser bra ut. Har tid 11.00.. 

• Anonym (Alla goda ting är tre)

Jag gjorde VUL som faktiskt blev UL idag i 8+1. Allt var precis som det skulle! Mycket tacksam 🙏

• Anonym (Rädd)
    Anonym (Tea) skrev 2024-08-09 08:38:29 följande:

Tack Hjärta Jag hoppas det inte är ett missfall eller något annat. Och att allt ser bra ut. Har tid 11.00.. 

Tänker på dig 
  • Anonym (Tea)

Var ju på ultraljud häromdagen på grund av blödning och fick LIVETS chock?. Det var inte bara ett tickande hjärta utan TRE!!!! Dom tror det är enäggstrillingar men eventuellt enäggstvillingar och en till. Fick en ny tid på måndag så dom kan kolla mer noga då jag hade lite av en akuttid nu eftersom jag blödde. Ska vara med en läkare då också. Dom vet inte vad blödningen beror på och jag blöder fortfarande? dom tror det kan vara missfall på gång men häromdagen så levde alla tre. I så fall kan det bli missfall på en eller alla tre. Så är så sjukt orolig fortfarande. Och orolig för att det är tre! Rynkar på näsan 

Svar på tråden BF i mars 2025