• Anonym (Hoppfull :))

BF i mars 2025

Någon mer som blivit testat Positivt i dagarna och vill följas åt? Har genomgått ivf och jag hade ett missfall förra året så nu är det långa veckor fram till ultraljudet. hade varit kul att ha någon att dela tankar och funderingar med ☺️

• Svar på tråden BF i mars 2025
  • Anonym (Rädd)

Går in i vecka 6 (5+0) på söndag är helt golvad , fick diagnosen hypermesis gravidarum i måndags och känner mig helt slut. Ändå kommer tankarna och rädlsan att pyret inte ska klara sig så har bokat in privat ultraljud den 30 juli

• Rosen3

Jag är i vecka 6 nu (5+5) och känner knappt några symtom, endast sjukt ömma bröst. Orolig då jag inte känner av något illamående. Hur mår ni andra?

• Anonym (Rädd)

När jag hade MA sist så ändrades det aldrig från 2-3 till 3+ och idag äntligen i vecka 4+6 så ändrades CB och stickan är väldigt stark den med

• Anonym (En runda till)

Va kul att höra att de händer lite varje dag.
    Skulle ändå säga att efter dem missfall som jag råkat utför tidigare i livet, fick jag sist höra att jag måste sluta tänka på det på ett negativt sätt. Fick då höra att om jag får någon negativ tanke ska jag direkt tänka, jag väntar inte missfall, jag väntar ett liv.

Sen har jag en liten fundering. Hur räknar man egentligen, då jag har en väldigt kort menscykel på enbart 24-25dagar. Efter att ja tog ut min spiral i slutet av maj. Tänker att den säkert ej har stabiliserats. Går man fortfarande på första dagen på sista mensen? 

• Anonym (Orolig)

Hoppar in i denna tråd, plussade förra lördagen (första barnet) och är idag i vecka 5+1. Bf 15 mars :) har dock vaknat upp med lätta bruna flytningar idag och har fyra missfall i bagaget så vågar knappt hoppas att det ska gå vägen :( någon mer som haft bruna flytningar än? 

Har ett tidigt ultraljud bokat i v. 6+2 pga mina tidigare missfall. Känns som en evighet dit ?

• Anonym (Plussat med barn nr 4)

Hej! Jag är 5+5 och hade igår och idag rosa flytningar dock väldigt sparsamt . Har inte ont bara lite molande som jag haft hela tiden. Det är verkligen jobbigt och man tror direkt att missfall är pågång.

har tyvärr erfarenhet att jag fick ett MA då vi såg på vul i v 7 och bebisen slutat växa i v 4-5. Hade bara rosa flytning då . Med de andra barnen har jag också haft rosa flytningar eller liten blödning och allt varit bra. 

• Annda97

Hej

Jag hoppar också in här. Är i v.5+1, så väldigt tidigt. Mitt första barn. Jag har BF 15 mars. 

Jag är väldigt nojjig över missfall. Har ni några bra vertyg för att hantera det och inte stressa upp sig?

Jag hade en bra stegring på gravstickorna och fick på CB 1-2 veckor i v 4+0, 2-3 i vecka 4+2 samt 4+6. 

Tänker att det ändå är normalt så jag borde ju egentligen inte stressa upp mig :)

• Anonym (En runda till)

Välkommen! Grattis till dig med!

bokade tid till bm och fick tid imorgon. Spännande!!

• Anonym (Orolig)

Jag fick 3+ på CL igår i v. 5+2, och inga mer bruna flytningar! Håller alla tummar och tår att det är något som lever och växer där inne. Har tidigt ultraljud om sex dagar, är så nervös att de ska konstatera att det inte ser bra ut ?

• ChilliChoklad

Hej hej!

Jag plussade på 6 dagar före BIM, har även testat 4 dagar före BIM och plusset kvarstår :) har en beräknad födsel 28 mars 2025! Andra barnet för mig. 

vore kul att följas åt här i tråden!

Svar på tråden BF i mars 2025