• LilleDatorNord

📢 Marknadsundersökning för Föräldrar: Hjälp mig skapa en ny Playdate-App!

Hej alla fantastiska föräldrar!

Jag håller på att utveckla en spännande ny app som ska göra det enklare för familjer att skapa meningsfulla relationer och hitta lekkamrater till sina barn. Oavsett om du är nybliven förälder, ensamstående eller har en stor familj, vill jag höra från dig!

❓ Jag vill veta:

Använder du någon form av playdate-app idag? Vilken?

Vad tycker du är bra med den appen du använder idag?

Finns det något du saknar eller skulle vilja förbättra med den nuvarande appen?

Hur viktigt är det för dig att kunna filtrera efter intressen och behov när du letar efter andra föräldrar och barn?

Vilka funktioner i appen skulle du vilja se?

Din feedback är ovärderlig för oss och kommer att hjälpa oss att skapa en app som verkligen gör skillnad i ditt och din familjs liv.

Tack för att du tar dig tid att delta i vår undersökning! Tillsammans kan jag skapa en plattform som stärker våra familjeband och skapar nya vänskaper.

💬 Kommentera nedan eller skicka ett privat meddelande med dina tankar och idéer. Jag ser fram emot att höra från dig!

Med vänliga hälsningar,

• Svar på tråden 📢 Marknadsundersökning för Föräldrar: Hjälp mig skapa en ny Playdate-App!
  • Anonym (Gratis!)

Det viktigaste är att appen är helt gratis och att det inte visar sig att vissa funktioner kostar pengar.

• LilleDatorNord
    Anonym (Gratis!) skrev 2024-07-04 16:31:20 följande:

Det viktigaste är att appen är helt gratis och att det inte visar sig att vissa funktioner kostar pengar.

Hur upplever du andra playdate appar som finns ute idag? Har dom en kostnad eller gömmer sig vissa funktioner bakom en paywall eller hur ser du på det?
  • Anonym (Hmm)

Använder ingen app. Det som måste finnas med som val när man söker:

*Ålder
    *Kön (han/hon/hen/annat)
    *Stad
    *Intressen eller möjliga aktiviteter
    *Kompis för en dag eller något mer på sikt

Sedan kanske man vill veta om det finns djur hos de andra, om det finns allergier mm.

Håller med om gratis! Annars kommer ni inte få några användare knappt. Fundera på mervärde också, kanske tips i appen om lokala events.

Svar på tråden 📢 Marknadsundersökning för Föräldrar: Hjälp mig skapa en ny Playdate-App!