Anonym (Valdemar65) skrev 2024-07-09 07:19:17 följande:
Nu på stugsemester, och jag tog upp med henne att jag vill att vi pratar mer. Så vi började med att prata om varför hon inte vill prata. Det hänger delvis ihop med att hennes ex tjatade mycket om att de skulle ligga, och hon gick med på det mot sin vilja ibland. Jag påminde henne om vårt avtal, att hon tar ansvar för vårt gemensamma sexliv, mot att jag inte tjatar. Jag tjatar inte, gör små försök men går undan när jag märker att hon inte vill.
Hon var ganska avslappnad när vi pratade om det, vilket tände mig till tusen. Jag älskar när hon går mig till mötes (och hatar att bli avvisad).
Nästa gång vi hade sex utmanade jag henne med att prata lite snusk i sängen, men hon stoppade mig genast. Och det respekterar jag förstås.
Sen kommer jag att försöka olika saker igen efter någon tid. Man kanske inte gillar stekt strömming direkt, men kan vänja sig och börja efterfråga det.
Och vad gäller spontansex: Jag behöver små blå piller, som ska intas en timme före sex. Därför måste sexet planeras. Tyvärr, vore najs med spontansex i bilen eller naturen.
Hur skulle du själv känna om någon pressade dig att göra saker du inte vill göra sexuellt? Något som får dig att känna dig riktigt obekväm?
Du låter väldigt oempatisk. Men det är klart, så länge du får vad du vill i sexväg så är det väl helt okej med dig. Sexet först, liksom.