Va gör man när man vill ha kul?
Hej, vabgör man när man vill ha kul när man inte vet va kul är ?
Hej, vabgör man när man vill ha kul när man inte vet va kul är ?
Testa olika saker för att se vad du tycker är kul
Man utforskar. Provar på olika hobbys, läser böcker, går på events och museer, reser, testar olika träningsformer, dans...det finns hur mycket som helst.
Ja ja förstår att man ska prova på saker för å hitta de roliga, men man har ju liksom testa mycke redan å de finns inte något som ja hittat, sen e ja inte mycke för stora folk massor!
Ja ja förstår att man ska prova på saker för å hitta de roliga, men man har ju liksom testa mycke redan å de finns inte något som ja hittat, sen e ja inte mycke för stora folk massor!
Ja ja hör att de e många som kollar på serier å böcker har aldrig haft ro till att sätta mig å prova de, svårt för att bara sitta å ta de lugnt, men de kanske en ska testa om de kan va kul .
Det är.kul att handarbeta samtidigt som man kollar film o serier.
Hum ja för saker gör ja hela tiden , men de e ju inget som liksom är kul , de e ju mer nödvändigt ont, jobbar å pratar med folk i allmänhet, liksom atta verkar ju ha lite problem å de jagar mycke saker i livet , stannar de aldrig upp å tänker varför. Varför gör ja detta tills dagen d!
Det är väl en jäkla skillnad på att jobba och prata med folk och ha en hobby? Mina hobbies har inte ett dugg att göra med mitt arbete som tur är.
Jag gillar att cykla mtb, gör det oftast själv i skogen. Perfekt avslappning för att koppla bort arbete och annat. Sen får man träningen på köpet.
Det är väl en jäkla skillnad på att jobba och prata med folk och ha en hobby? Mina hobbies har inte ett dugg att göra med mitt arbete som tur är.
Jag gillar att cykla mtb, gör det oftast själv i skogen. Perfekt avslappning för att koppla bort arbete och annat. Sen får man träningen på köpet.
Ja de e ju de ja försöker ta reda på vad man ska göra med tiden å va som e kul, ja gillar ju inte lugnt å dåtid blir stressad av de , har jagat adrenalin å gränsen en del då känner man värdet å att livet kan försvinna på den sec, de har ja gillat, men nu en man äldre å känner att en e för gammal för de nu !
Ja de e ju de ja försöker ta reda på vad man ska göra med tiden å va som e kul, ja gillar ju inte lugnt å dåtid blir stressad av de , har jagat adrenalin å gränsen en del då känner man värdet å att livet kan försvinna på den sec, de har ja gillat, men nu en man äldre å känner att en e för gammal för de nu !
J precis de ja menar man har kört på i livet å testat å vet liksom. Vad de e man gillar å inte å nu har man passerat de med, man känner sig klar liksom !