Inlägg från: Anonym (Sladdis2024) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sladdis2024)

BIM Augusti 2024

Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-23 11:51:59 följande:

haha, tycker synd om dig!! 😂
    funderar på att ta ett CB testa tidigt imorgonbitti.. men vet inte. Hatar att få ett negativt resultat och egentligen skönast att vänta tills mensen kommer eller inte. 

har dock väldigt ömma bröstvårtor (inte själva brösten?) och  lite molvärk till och från. Eller så känner man efter för mycket bara?

Usch hatar denna väntan och väntan och väntan. Blir knäpp

Hahha det tackar jag för 😂
    är du på BIM-5 eller?
    ja man har ju noll tålamod 😂
    tempar du? Tänkte hur grafen ser ut? Så hade vi kunnat analysera lite 😅
  • Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-23 12:31:20 följande:

blir galen på FL?.. går aldrig att bifoga bild haha, här kommer alltså min kurva 

Hahha jag är med! 😅
    men! Kurvan ser ju väldigt lovande ut hittills, allt känns beroende på dina kommande dagar då du ändå är ?långt? ifrån BIM. Mycket spännande skulle jag säga 😍😂
  • Anonym (Sladdis2024)
    Vilm skrev 2024-08-23 22:36:39 följande:

Plussade svagt på clearblue ultratidiga i tisdags, på onsdagen tog jag ett digitalt med positivt svar. Har känt mig konstig i kroppen den senaste veckan, kissat mycket, brösten är ömma, illamående och magproblem. Plötsligt är det som att alla symptomen upphört.. mår inte illa, känner mig inte alls längre diffust konstig i kroppen, ingenting. Dock heller ingen blödning eller värre smärta, mer än att det emellanåt drar lite nedre delen av magen på ena sidan. Detta är vårat första försök och min första graviditet, borde jag vara orolig..? Finns det någon poäng att ta fler tester..? Hoppas hoppas det växer och jobbas på där inne.. ❤️🙏

Helt normalt! Har 2 barn sen innan ☺️
    ingen blödning = oftast inga konstigheter. vilken vecka är du i? Har du tagit digitalt så är det nog bara att njuta och vara glad 🥰 

normalt vid graviditet att det kommer och går med symptom ☺️

• Anonym (Sladdis2024)
    Mikaaelaa skrev 2024-08-24 07:27:33 följande:

Tog ett testa tidigt i morse men det visade inget.
    Var ju också väldigt tidigt så jag hade inte förväntat mig något än heller. Får testar om några dagar igen. 

ÄL +8 tror jag. BIM -3 till BIM -5/6. 

Brular ha 25 dagar cykel men efter förra månaden blev de förskjutet och så fick jag rätt sen ÄL denna månad Så tror på de senare?

Vilken dag var Äl denna månad ? Lättare att räkna Bim utifrån det tänker jag 😊 Väldigt tidigt än tänker jag!
  • Anonym (Sladdis2024)
    Vilm skrev 2024-08-24 06:29:38 följande:

Tack för så snabba och fina svar. Tog precis ett test som visade starkare plus än sist.. känner mig lugnare. 🥰Sista mensens första dag var runt den 29/7, ÄL och befruktning den 8-9/8. Enligt Flo-appen är jag i vecka 3 dag 6, en annan app med precis samma info skriver vecka 5. En hel djungel dethära, mycket att lära sig 😄

Men dåså!🥰😍
    Ja verkligen en hel djungel😂

• Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-23 12:31:20 följande:

blir galen på FL?.. går aldrig att bifoga bild haha, här kommer alltså min kurva 

Graf idag?😊😍
  • Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-24 08:21:23 följande:

God morgon! 

finns det något hopp? jag tog ett CB ultratidigt test imorse och det stod ?inte gravid?.. men kurvan ser ju lovande ut?!

Vad tror ni? Någon som har en solskenshistoria? ❤️ hittills då jag testat tidigt och fått negativt har det aldrig varit en graviditet..

Godmorgon!😊
    Ja alltså kurvan är ju galet lovande ..
    men vilken dag är du på?
    har inte heller varit gravid när digitalt visar negativt dock 
  • Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-24 08:21:23 följande:

God morgon! 

finns det något hopp? jag tog ett CB ultratidigt test imorse och det stod ?inte gravid?.. men kurvan ser ju lovande ut?!

Vad tror ni? Någon som har en solskenshistoria? ❤️ hittills då jag testat tidigt och fått negativt har det aldrig varit en graviditet..

alltså var Äl 16/8? Eller 
  • Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-24 09:05:49 följande:
    Vilket ju BORDE* ge utslag nu.. ska det stå
    Men är ju bara äl+ 7-8 då?
    är ju väldigt tidigt tänker jag. 
    finns ju mycket hopp än 🥰😊 
    kan ju alltså vara 7-8 dagar kvar till mens ? Egentligen 
  • Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-24 10:25:48 följande:
    Det är sant 🤭 men brukar ha hyfsad kort lutealfas.. fast när jag plussade sist (tyvärr missfall) fick jag plus först 14 dagar efter ÄL

tack för pepp!! 💕
    Hehe! Men är som du = noll tålamod 😂
    Men vänta någon dag och kolla tempen, vänta några dagar in på veckan innan nästa test.😊 
    jag testade som en galning men sen sjönk tempen 2 innan bim och sen kom mensen så känns onödigt att testa för mycket långt innan, något test kanske men är det helt blankt så bättre att vänta någon dag för ett kanske svagt streck någon dag senare istället 😄😍
  • Anonym (Sladdis2024)
    OtroligtAnonym1989 skrev 2024-08-25 11:20:41 följande:

Ett svagt svagt streck dök upp efter många timmar (så ska inte läsas av egentligen?.) på ett CB testa tidigt. Tror att det är färgbortfall så tror inget om det. Läst mig till att CB ibland gör så, fast har aldrig hänt mig tidigare.

Tempade för första gången, 38,15 så antingen feber eller något annat.

ÄL + 9
    BIM - 3 till - 6

Vill så gärna att det är en liten därinne! Har lite ont i livmoder och har kräkts tre gånger på nätterna senaste två veckorna ( mycket känsligare mage än vanligt?). 

Tror att allt är psykosomatiskt så idag känner jag att det blir som det blir. Vågar inte tro på något!

Skulle också säga spök/färgstreck när man läser av det efter test-tid, ta nytt och läs av direkt när man ska ☺️
  • Anonym (Sladdis2024)
    sjojungfru24 skrev 2024-08-26 10:31:24 följande:

cd 40, visst är det negativt? är rädd att jag bara inbillar mig något när jag kollar mer på fotot.. väntar på mens fortfarande 🤔

Ser inget tyvärr.😔
    när var Äl? 😊
  • Anonym (Sladdis2024)
    sjojungfru24 skrev 2024-08-26 11:16:47 följande:
    Är väldigt osäker faktiskt började inte tempa förrän cd 20 så kan ha uteblivit också😞 jag tror att kroppen försökte ca 29/7 men att det blev uppskjutet till 12/8
    Förstår! Men när var ÄL? Har du fått positiva tester?och hur har temp sett ut hittills?
  • Anonym (Sladdis2024)
    sjojungfru24 skrev 2024-08-26 14:38:41 följande:

är helt ny inom detta men här är mitt försök med det jag har hittills 😊
    Utifrån grafen ser det inte ut som att Äl skett än. 
    Har du fått positiva tester på ÄL?
  • Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Trean) skrev 2024-08-27 10:12:44 följande:

Hur många dagar innan mens får ni spända och ömma bröst? Märker att flytningarna har ökat på sig med. 
    Jag trodde jag skulle fått mens idag men äl måste hänt senare. Gravtest fortfarande negativt så jag tror nog mensen är på g ändå.

Jag har typ det från ÄL😂 
    hur ser tempen ut?
    hade fel på Äl förra månaden , diff på 4-5 dagar så bim kom ju senare än jag väntade mig. 
    min temp dök typ 2-3 dagar innan mensen kom.
  • Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Trean) skrev 2024-08-27 11:36:05 följande:
    Tar inte tempen då jag har två små barn som ligger i sängen med oss ????
    Den piper supersvagt men håller man för ljudet så hörs det knappt 😄☺️
  • Anonym (Sladdis2024)

Kom till september tråden ni som gör nya försök till september 😍😊

• Anonym (Sladdis2024)

Kom till Bim september ni som gör nya försök till kommande månad 😍🥰

• Anonym (Sladdis2024)
    Popcorn1990 skrev 2024-08-30 11:52:04 följande:
    Å jag är på BIM +1 nu utan mens, med jätte negativa gravtest. Finns de en chans att man är gravid då?
    Min mens har varit så punktlig alltid innan.
    Skulle säga tveksamt om du inte har fått något svagt streck? Du visste inte när du hade haft äl? Datum ? 😊
  • Anonym (Sladdis2024)
    Popcorn1990 skrev 2024-08-30 14:59:55 följande:
    Jag hade starkast utslag på ÄL test torsdag 15/9. 
    Så igår var de 2 veckor sedan.
    A då är jag med! 😊 borde ju visa något relativt snart då om det är ett plus 😍
Svar på tråden BIM Augusti 2024