• Anonym (Tjej som dejtar)

Han bjuder aldrig ut mig

Hej! Matchade med en kille för en vecka sen och vi har skrivit ihop nonstop. Tycker verkligen om honom jättemycket men är lite orolig att han bara playar mig/kort bekräftelse på snapchat. Han skriver ofta att jag är snygg och att han fantiserar om mig. Och nu frågade han om han kunde hjälpa till med min fantasi om honom och då skrev jag att det underlättade om jag träffade honom först. Har även flera ggr innan hintat om att träffa honom och han verkar också vilja träffa mig men han frågar aldrig... Så jag är somsagt rädd att han bara typ vill ha nakenbilder eller något som jag aldrig kommer skicka eller om han bara är lite blyg att fråga ut?

Har funderat på att bara skriva hur jag känner. Att jag verkligen vill träffa honom och se vad han svarar? Vill bara att han ska ta steget inte att jag ställer frågan?

• Svar på tråden Han bjuder aldrig ut mig
  • Anonym (Va)

Varför har DU inte frågat?! Vi lever i moderna tider, det är inte bara killen som ska fråga först.

Anonym (Va) skrev 2024-07-27 18:01:10 följande:

Varför har DU inte frågat?! Vi lever i moderna tider, det är inte bara killen som ska fråga först.

För att jag vill ha en maskulin man. Två killar innan denna kille frågade ut mig inom en vecka. Supersmidigt och bra.
  • Anonym (Va)
    Anonym (Tjej som dejtar) skrev 2024-07-27 18:06:09 följande:
    För att jag vill ha en maskulin man. Två killar innan denna kille frågade ut mig inom en vecka. Supersmidigt och bra.
    Du måste ha läst för många skitartiklar om manlighet och könsroller. Det är inget fel på en killes maskulinitet bara för att han inte bjuder ut dig det första han gör. Det du snarare riskerar att få är en testosterondriven player som bara vill få sig i säng. Seriösa killar beter sig annorlunda, tar tid på sig. Men du kanske hellre vill ha en player?

Två killar bjöd ut dig, och var ledde det? Du verkar singel fortfarande.
    Anonym (Va) skrev 2024-07-27 18:09:20 följande:
    Du måste ha läst för många skitartiklar om manlighet och könsroller. Det är inget fel på en killes maskulinitet bara för att han inte bjuder ut dig det första han gör. Det du snarare riskerar att få är en testosterondriven player som bara vill få sig i säng. Seriösa killar beter sig annorlunda, tar tid på sig. Men du kanske hellre vill ha en player?

Två killar bjöd ut dig, och var ledde det? Du verkar singel fortfarande.
    Vad tycker du då om att han hintar om att skicka nudes osv? Eller det kanske är normalt? 
  • Anonym (r)
    Anonym (Tjej som dejtar) skrev 2024-07-27 18:38:32 följande:
    Vad tycker du då om att han hintar om att skicka nudes osv? Eller det kanske är normalt? 
    Ogillar du det är det bara att sluta skriva.

Att killen måste fråga för att vara maskulin...jisses, dejta någon som frågat dig då?
  • Anonym (Va)
    Anonym (Tjej som dejtar) skrev 2024-07-27 18:38:32 följande:
    För det första, ja. För det andra har det inte med maskulinitet att göra. Det visar bara att han inte är seriös med dig, maskulinitet eller inte.
  • Anonym (P)

Eller så är han en nervös oskuld som inte vågat fråga en.  Oattraktivt och osexigt oavsett.

Anonym (Va) skrev 2024-07-27 18:47:55 följande:
    För det första, ja. För det andra har det inte med maskulinitet att göra. Det visar bara att han inte är seriös med dig, maskulinitet eller inte.
    Får lite den känslan att han bara vill ligga ja? men borde han ändå inte fråga ut då?
  • Anonym (Va)
    Anonym (Tjej som dejtar) skrev 2024-07-27 18:56:15 följande:
    Får lite den känslan att han bara vill ligga ja? men borde han ändå inte fråga ut då?
    Sorry ts, men tydligen tycker han inte ens att du duger till att ligga med isf. Han ville ha runkmaterial bara.
    Anonym (Va) skrev 2024-07-27 19:04:08 följande:
    Sorry ts, men tydligen tycker han inte ens att du duger till att ligga med isf. Han ville ha runkmaterial bara.
    Fast förutom det har han varit jättetrevlig och ställt massa frågor och intresserat sig av mig. Så det känns ju även som att han tycker om mig genuin? 
Svar på tråden Han bjuder aldrig ut mig