• Anonym (Föräcklad)

Vidriga typer på gymmet

Har märkt ett fenomen på gymmet, att det finns alltid en 50-60årig man som spanar in på flickor 14-16 tom försöker få ögonkontakt med!!! Var på gymmet med min dotter och hennes kompis häromdagen och såg att en äckel gubbe följer dem och glor på dem när de tränar, han visste inte att jag är mamman och när jag stirrade på honom för få honom att skämmas fortsatt han bara. Jävla pedofil.. Dottern och kompisen kände att han spanar in dem och kom till mig sedan bytte vi plats. Det här är inte första gången det händer, det är ett bra och dyrt gym(har nog ingen betydelse). Blir orolig när jag inte är där med dottern. Ska jag säga till personalen när det händer? 

Borde kanske göra det, men det innebär att jag behöver göra det några ggr. De kanske skickar någon personalpolis för att kolla upp läget när alla tränar.

Har ni varit med en sådan situation? Vad gör man isf? 

• Svar på tråden Vidriga typer på gymmet
  • Anonym (Ep)

Finns mkt man kan lägga märke till på gymmet:
    -jobbiga tonårsgäng som tar upp maskinerna för länge .
    -tjejer som håller på med Instagram 
    -killar som håller på med instagram
    -svettiga människor
    -jobbiga medelålders kvinnor som mest snackar istället för gymmar.
    -dålig musik
    mm
    mm

Kan du verkligen avgöra att personen kollat på er? Har han försökt ta kontakt ? 

• Anonym (Gillar inte snuskgubbar)

Alla glor, 
    är din dotter och de andra 14-16åringarna prepubertala.
    Kalla honom inte pedofil, utan gubbsjuk.

• OlgaElvira

Har också upplevt det när jag varit där med mitt 13 åriga barnbarn. Jag gick fram till honom och sa -varför glor du på mitt barnbarn- högt och tydligt så att alla hörde. Han gled iväg från gymmet direkt. Har inte sett honom där sedan.
    Bäst är att konfrontera, det är de inte beredda på.

• Anonym (De värsta)

De värsta typerna på gymmet är 50-60 åringarna av egen erfarenhet. 

• Anonym (Föräcklad)
    OlgaElvira skrev 2024-08-07 10:29:43 följande:

Har också upplevt det när jag varit där med mitt 13 åriga barnbarn. Jag gick fram till honom och sa -varför glor du på mitt barnbarn- högt och tydligt så att alla hörde. Han gled iväg från gymmet direkt. Har inte sett honom där sedan.
    Bäst är att konfrontera, det är de inte beredda på.

Bra gjort av dig. Det ska jag göra.
  • En glad tjej
    Anonym (Föräcklad) skrev 2024-08-07 01:18:50 följande:
    Vidriga typer på gymmet

Har märkt ett fenomen på gymmet, att det finns alltid en 50-60årig man som spanar in på flickor 14-16 tom försöker få ögonkontakt med!!! Var på gymmet med min dotter och hennes kompis häromdagen och såg att en äckel gubbe följer dem och glor på dem när de tränar, han visste inte att jag är mamman och när jag stirrade på honom för få honom att skämmas fortsatt han bara. Jävla pedofil.. Dottern och kompisen kände att han spanar in dem och kom till mig sedan bytte vi plats. Det här är inte första gången det händer, det är ett bra och dyrt gym(har nog ingen betydelse). Blir orolig när jag inte är där med dottern. Ska jag säga till personalen när det händer? 

Borde kanske göra det, men det innebär att jag behöver göra det några ggr. De kanske skickar någon personalpolis för att kolla upp läget när alla tränar.

Har ni varit med en sådan situation? Vad gör man isf? 

Jag hade sagt till honom och frågat vad han håller på med. Det finns ingen egen avdelning för tjejer på gymmet? Tyvärr kommer det alltid finnas karlar som glor. Så länge de inte gör något är det svårt att få dem sluta.

Jag tränar på 24/7 och det är jag glad över, här är 18-årsgräns och finns tjejgym för de som vill träna utan män.
Svar på tråden Vidriga typer på gymmet