• Hannex95

Gravid eller ej??

Hej! 

Jag tog ett tidigt graviditetstest imorse tors 8/8 och tror att jag kan se ett svagt svagt streck? Eller? Detta visade sig inom 5 minuter. Se bild. Beräknad mens på måndag 12/8.

Har haft mensvärk, huvudvärk, lite illamående och ryggvärk till och från i en vecka nu.

• Svar på tråden Gravid eller ej??
  • Anonym (C)

Kan vara gravid absolut. Vet med de där testerna så kan det dock visa positivt efter utsatt tid, har hänt mig. Men 5 minuter är inte riktigt utsatt tid antar jag? 🙂
    Lycka till! 🙂

• Hannex95
    Anonym (C) skrev 2024-08-08 11:04:29 följande:

Kan vara gravid absolut. Vet med de där testerna så kan det dock visa positivt efter utsatt tid, har hänt mig. Men 5 minuter är inte riktigt utsatt tid antar jag? 🙂
    Lycka till! 🙂

- Tack för svar! Ja precis, detta testsvar var ?giltigt? i 10 min. Håller tummarna att det är positivt😊Tack!
  • Hannex95
    uglybetty91 skrev 2024-08-08 11:12:15 följande:

Positivt, mina såg också svaga ut i början. :)

- Tack för svar!😊 får hoppas att det inte kommer någon mens i dagarna och sedan göra ett nytt test.
  • rosbusken
    Hannex95 skrev 2024-08-08 12:50:50 följande:
    - Tack för svar!😊 får hoppas att det inte kommer någon mens i dagarna och sedan göra ett nytt test.
    Nyfiken ☺️ Gjort nytt test?
  • Hannex95
    rosbusken skrev 2024-08-14 21:39:38 följande:
    Nyfiken ☺️ Gjort nytt test?
    Tyvärr fick jag min mens och inget starkare plus på stickan.. bara att ta nya tag och hoppas det går på försök två😊
Svar på tråden Gravid eller ej??