• Anonym (Buggigt)

Problem att citera mm

Det är svårt att citera och anmäla inlägg ibland.

Det går inte att kolla på en annans medlems presentation och detta har pågått ett tag nu så vad är det som händer? 

• Svar på tråden Problem att citera mm
  • Anonym (Casanova)
    Anonym (Buggigt) skrev 2024-08-09 10:58:20 följande:
    Problem att citera mm

Det går inte att kolla på en annans medlems presentation och detta har pågått ett tag nu så vad är det som händer? 

"anmäla inlägg ibland" - Du är en sådan här bror duktig som anmäler allt du inte gillar va?

Har också problem med att citera. Fungerar om man byter webbläsare. Tror att familjeliv skulle må bra av lite uppfräschning av källkoden. Ska vi gissa att det inte jobbar någon kvar som vet hur den fungerar?
  • Anonym (Buggigt)
    Anonym (Casanova) skrev 2024-08-09 11:01:40 följande:
    "anmäla inlägg ibland" - Du är en sådan här bror duktig som anmäler allt du inte gillar va?

Har också problem med att citera. Fungerar om man byter webbläsare. Tror att familjeliv skulle må bra av lite uppfräschning av källkoden. Ska vi gissa att det inte jobbar någon kvar som vet hur den fungerar?
    Jag anmäler mest spam och kränkande inlägg 
  • Anonym (P)
    Anonym (Buggigt) skrev 2024-08-09 10:58:20 följande:
    Problem att citera mm

Nu gick det! Men det är verkligen ett lotteri. Ibland har jag laddat om samma sida uppåt tio gånger för att jag verkligen velat få det att fungera. 

Ett tjugo år gammalt forum, med alla gamla trådar sparade, föreställer jag mig kan vara rätt tungrott. Men att felet inte åtgärdats skulle också kunna bero på att det är semestertider. 
  • Anonym (Gudsu Gerkuk)
    Anonym (P) skrev 2024-08-09 11:24:19 följande:
    Men att felet inte åtgärdats skulle också kunna bero på att det är semestertider. 
    ...eller på ointresse eller inkompetens...
  • Anonym (P)
    Anonym (Gudsu Gerkuk) skrev 2024-08-09 11:27:58 följande:
    ...eller på ointresse eller inkompetens...
    Ja, det är nog ännu mer troligt. 
  • Anonym (Samma)

Samma här, det är jätteirriterande. Det går inte att skicka meddelnden heller. 

• Anonym (Buggigt)

Konstigt att admim inte svarar i denna tråd 

• Anonym (f)
    Anonym (Buggigt) skrev 2024-08-10 10:37:52 följande:

Konstigt att admim inte svarar i denna tråd 

Inte så konstigt, de skulle ändå bara låsa den.
  • Anonym (Samma)

Ja, dem verkar inte vara så aktiva. 

Svar på tråden Problem att citera mm