• shimano

BIM September 2024

Fick feeling imorse att testa, har BIM 11-13/9 nån gång. Det lilla lilla strecket jag såg dök upp direkt, men blev inte starkare inom 3 min. Testa-tidigt så osäker om det kan vara något, vad tror ni? 

• shimano
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-09 13:46:39 följande:

Alltså något syns ju? hmmm. Ta ett till imorgon, är ju ändå några dagar kvar till bim om det skulle vara 13/9. 

gillar inte dom där från CB dock, så otydliga 

Kände också så, varför så otydligt haha! jag väntar 1-2 dagar, märker ju om mensen dyker upp också :)
  • shimano
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-09 15:20:10 följande:
    Köp istället ett digitalt, så får man svart på vitt 😂 mkt skönare än att tolka streck..
    Haha ja tack för tips! Har beställt ett digitalt nu, så får köra på det på onsdag :) 
  • shimano
    Anon0141 skrev 2024-09-09 19:28:36 följande:

Det längst upp var positivt för två år sen. De i mitten negativa och den längst ner från imorse!
    Menar du den till vänster? Tycker det var lite svårt att se vilka streck men om jag förstår rätt tycker jag den ser mörkare ut! Jag väntar också på nytt test, vi får ha tålamod ihop 😃
  • shimano

Godmorgon! Lite starkare streck idag 🥹 förhoppningarna växer men tar inte ut nåt förrän jag provat med digitalt test! Kan jag göra det imorgon redan tror ni eller vänta till torsdag? BIM är nån gång 11-13/9 :)

• shimano
    Anonym (Trean) skrev 2024-09-10 11:24:55 följande:

Vi försöker ju få till tredje barnet, är lite svårt då min man är bortrest under äl veckorna. 
    Så vad tror ni. Vi hade mys i söndags, han kommer tillbaka på fredagmorgon. 
    Jag hade äl flytningar lätta igår och idag. Är säkert så att äl händer på torsdag bara för vara jävlig. Tror ni att mys i söndags och ev fredagmorgon har någon effekt eller är månaden över? 

Testa fredag så kanske det går ☺️ om ni orkar och har lust! 
  • shimano
    Nanathalie skrev 2024-09-10 08:48:37 följande:

Idag tog jag ett testa tidigt från RFSU som mäter 10mlU/ml. Testet ser ut såhär under avläsningstiden. Vågar inte tro något eftersom gårdagens "vanliga" var negativt. Men vad tror ni? Är det färgrester eller positivt?

Det är svårt när FL-kvaliteten är som den är på bilderna. Men en skugga ser jag definitivt! vet inte hur vanligt det är med färgrester? Jag har också svagt streck så tänkt testa digitalt, kanske du också borde om någon dag? När har du BIM? ☺️
  • shimano
    Nanathalie skrev 2024-09-10 13:27:37 följande:
    Jag hade ingen mens förra månaden så är på cykeldag 52 idag 👍 jag räknar nu istället från senaste gången vi hade sex. I sådana fall är jag på dag 9. Du?
    ÄL+11 :) inte konstigt om det bara syns lite tänker jag då! du får testa igen ☺️
  • shimano
    Linmathi skrev 2024-09-11 06:53:31 följande:

Jag har också plussat under morgonen!😍✨ ÄL+11.
    Har känt lite mild mensvärk till/från under några dagar. Lite gasig igår. Men inga tecken alls som sticker ut, hade lika gärna kunnat vara tecken på mens. Men än lite tidigt, så hoppas detta håller i sig nu!

Men vad kul! Grattis ????
  • shimano
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-11 07:30:00 följande:
    Grattis 😍❤️
    kan du inte posta grafen?☺️ Och vilken äl+dag plussade du med digitalt på ?😍

Tack! 🥰 hur går det för dig? 

tempar inte så har tyvärr ingen graf! ÄL+12 tror jag det blir. Har BIM idag/imorgon (lite oklart i olika appar). 

• shimano
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-11 08:11:18 följande:
    😍😍
    nja inget wow!
    äl+11 och får nog mens imorgon eller fredag.
    hade neg test igår, så blev nog inget.
    Testade du något innan?
    Vet inte om neg på äl+10 är ens möjligt med grav då, borde ha synts va? 

Jag har testat i förrgår och igår med testa tidigt och det var svaaaga linjer. Symtomen har däremot skrikit rätt högt men det har jag inte vågat tro på fullt ut hehe. 

Håller tummarna ❤️ 

• shimano
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-11 09:11:55 följande:
    Vad är det för symptom?😍
    Haft känsliga bröstvårtor och liksom öm på utsidan av varje bröst sen typ ägglossningen, som inte gett sig (brukar annars sluta efter ett par dagar). I måndags kom illamåendet, var väl lite tidigt tycker jag 🤪 kunde inte ens tänka tanken på en kopp kaffe trots att jag brukar hälla i mig antal dl per dag annars. Lite molvärk som kommer och går.
  • shimano
    cheryblossom skrev 2024-09-11 16:42:08 följande:

Grattis till alla som plussat! Hjärta Jag är så taggad på att försöka igen denna månad. Mensen är över och äl nästa vecka, let's go. Skrattande

Heja heja! 😍
  • shimano
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-11 19:59:34 följande:

Kämpar på här! 😂
    Äl+11? negativt test igår. bim 13/9.. så får se då. Men har inte så stora förhoppningar pga neg test igår ..
    vad tror ni?
    Ingen tempexpert men ja eftersom tempen höjer sig uppe finns väl än hopp ☺️ jag håller tummarna! 
Svar på tråden BIM September 2024