BIM September 2024
Fick feeling imorse att testa, har BIM 11-13/9 nån gång. Det lilla lilla strecket jag såg dök upp direkt, men blev inte starkare inom 3 min. Testa-tidigt så osäker om det kan vara något, vad tror ni?
Fick feeling imorse att testa, har BIM 11-13/9 nån gång. Det lilla lilla strecket jag såg dök upp direkt, men blev inte starkare inom 3 min. Testa-tidigt så osäker om det kan vara något, vad tror ni?
Alltså något syns ju? hmmm. Ta ett till imorgon, är ju ändå några dagar kvar till bim om det skulle vara 13/9.
gillar inte dom där från CB dock, så otydliga
Godmorgon! Lite starkare streck idag 🥹 förhoppningarna växer men tar inte ut nåt förrän jag provat med digitalt test! Kan jag göra det imorgon redan tror ni eller vänta till torsdag? BIM är nån gång 11-13/9 :)
Vi försöker ju få till tredje barnet, är lite svårt då min man är bortrest under äl veckorna.
Så vad tror ni. Vi hade mys i söndags, han kommer tillbaka på fredagmorgon.
Jag hade äl flytningar lätta igår och idag. Är säkert så att äl händer på torsdag bara för vara jävlig. Tror ni att mys i söndags och ev fredagmorgon har någon effekt eller är månaden över?
Idag tog jag ett testa tidigt från RFSU som mäter 10mlU/ml. Testet ser ut såhär under avläsningstiden. Vågar inte tro något eftersom gårdagens "vanliga" var negativt. Men vad tror ni? Är det färgrester eller positivt?
Fått ett plus! 🥰 får se hur det går! 💞
Jag har också plussat under morgonen!😍✨ ÄL+11.
Har känt lite mild mensvärk till/från under några dagar. Lite gasig igår. Men inga tecken alls som sticker ut, hade lika gärna kunnat vara tecken på mens. Men än lite tidigt, så hoppas detta håller i sig nu!
Tack! 🥰 hur går det för dig?
tempar inte så har tyvärr ingen graf! ÄL+12 tror jag det blir. Har BIM idag/imorgon (lite oklart i olika appar).
Jag har testat i förrgår och igår med testa tidigt och det var svaaaga linjer. Symtomen har däremot skrikit rätt högt men det har jag inte vågat tro på fullt ut hehe.
Håller tummarna ❤️
Grattis till alla som plussat! Jag är så taggad på att försöka igen denna månad. Mensen är över och äl nästa vecka, let's go.