• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Anonym (Sladdis2025)
    mothertotwo skrev 2024-08-29 14:40:01 följande:
    Haha såg nu att frågan var kanske ställd till fel person. För SIRIPIRI du hade väl inte ägglossning idag utan det var väl sladdis? 😂 Är så vimsig idag! Skyller på värmen!
    Hahhaha jag det var nog jag 😂😂
    tycker det känns mycket mer torrare idag? Konstigt nog 😄 de andra dagarna har det varit som super-glidigt typ går inte att torka bort känns det som när man har kissat typ, blir inte klok på allt! borde man inte ha mest sekret idag? 😂
  • Siripiri
    mothertotwo skrev 2024-08-29 13:14:02 följande:
    Hahah nej jag orkar inte med sex varannan dag. Men tänkte att det skulle öka chanserna till att bli gravid. Jag orkade knappt med det igår heller, men vill liksom inte riskera att inte ha det för man vet aldrig. Min flytning är lite trådig, men den bryts liksom efter någon millimeter. Sen kan jag inte tråda med samma sekret igen, utan den "torkar". Den var nu genomskinlig med lite vitt i. Den har inte varit som lotion. Hur är ditt sekret nu när du har ägglossning idag?

Haha det känns som att det krävs något extra för att palla Med de 😂

Genomskinligt med lite vitt i låter lite som det jag har innan ÄL. I söndags, dagen innan älsmärtan hade jag genomskinliga och på måndagen när LH pikade/hade ÄL-värk var dem någonstans mellan genomskinliga och vita. Nu har dem vart krämiga och tjocka sedan igår vilket dem vanligtvis blir under lutalfasen. 

Väldigt tydligt när man myser var i cykeln man är tycker jag ☺️ Frågar ibland min sambo (kanske lite osexigt) under sex om det är genomskinligt eller vitt hehe 

• mothertotwo
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-08-29 14:53:17 följande:
    tycker det känns mycket mer torrare idag? Konstigt nog 😄 de andra dagarna har det varit som super-glidigt typ går inte att torka bort känns det som när man har kissat typ, blir inte klok på allt! borde man inte ha mest sekret idag? 😂
    Jag blir inte så mycket klokare heller haha. Man kan tycka att sekretet borde vara rikligare på själva ägglossningsdagen, men tycker också att det låter rimligt om den försvinner mer och mer fram till ägglossningsdagen. För därefter ska ju livmoderhalstappen stänga sig igen. 
  • mothertotwo
    Siripiri skrev 2024-08-29 15:13:21 följande:

Haha det känns som att det krävs något extra för att palla Med de 😂

Genomskinligt med lite vitt i låter lite som det jag har innan ÄL. I söndags, dagen innan älsmärtan hade jag genomskinliga och på måndagen när LH pikade/hade ÄL-värk var dem någonstans mellan genomskinliga och vita. Nu har dem vart krämiga och tjocka sedan igår vilket dem vanligtvis blir under lutalfasen. 

Väldigt tydligt när man myser var i cykeln man är tycker jag ☺️ Frågar ibland min sambo (kanske lite osexigt) under sex om det är genomskinligt eller vitt hehe 

Haha, min sambo hade bara stirrat på mig om jag ställt en sådan fråga. Brukar vanligtvis inte vara något män tänker på. 

Mitt sekret är typ vattnigt och lite seg men genomskinlig och lite vitt i. Mest vattnigt men sen kan man ändå se lite tjockare i det vattniga och det kan man dra mellan fingrarna i en pytte bro (någon millimeter). Vet inte om det innebär att min ägglossning i så fall börjar närma sig. 
  • Siripiri
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-08-29 14:53:17 följande:
    Så himla knepigt det här med sekret 😂 
  • Siripiri
    mothertotwo skrev 2024-08-29 15:42:19 följande:
    Haha, min sambo hade bara stirrat på mig om jag ställt en sådan fråga. Brukar vanligtvis inte vara något män tänker på. 

Mitt sekret är typ vattnigt och lite seg men genomskinlig och lite vitt i. Mest vattnigt men sen kan man ändå se lite tjockare i det vattniga och det kan man dra mellan fingrarna i en pytte bro (någon millimeter). Vet inte om det innebär att min ägglossning i så fall börjar närma sig. 
    Haha min sambo är van vid mina konstiga frågor efter några år tillsammans nu 😂😂 

Oklart om det närmar sig men låter ju som att den inte vart än iallafall ☺️ 
  • LifeGivesYouLemonade

I morse testade jag det lila digitala ägglossningstestet och fick negativt som sagt. bara en tom ring. 

nu när jag kom hem från jobbet testade jag med mitt sista rosa digitala äggslossbingstest och det visa en smiley? 

fattar ingenting. Borde inte det Lila testet då Vart blinkande? Eller? 😂😂

• Popcorn1990

BIM Idag, super negativt test imorse. Ingen mens än sålänge. Den brukar va punktlig.
    Sekretet är typ vattnigt genomskinligt med liiite vitt i. Vet inte vad jag ska tänka eller tro. Hoppas såklart på att mensen uteblir. Men haft sån mensvärk de senaste dagarna. Så den borde ju komma. Men kommer kanske under kvällen eller morgondagen.
    Men jag vill så gärna få ett plus 😭

• LifeGivesYouLemonade
    Popcorn1990 skrev 2024-08-29 18:38:34 följande:

BIM Idag, super negativt test imorse. Ingen mens än sålänge. Den brukar va punktlig.
    Sekretet är typ vattnigt genomskinligt med liiite vitt i. Vet inte vad jag ska tänka eller tro. Hoppas såklart på att mensen uteblir. Men haft sån mensvärk de senaste dagarna. Så den borde ju komma. Men kommer kanske under kvällen eller morgondagen.
    Men jag vill så gärna få ett plus 😭

Men åh? hoppas inte den kommer 💕
  • LifeGivesYouLemonade
    LifeGivesYouLemonade skrev 2024-08-29 17:19:35 följande:

I morse testade jag det lila digitala ägglossningstestet och fick negativt som sagt. bara en tom ring. 

nu när jag kom hem från jobbet testade jag med mitt sista rosa digitala äggslossbingstest och det visa en smiley? 

fattar ingenting. Borde inte det Lila testet då Vart blinkande? Eller? 😂😂

Jag citerar mitt egna inlägg. För jag fattar nada. Jag tog ett till lila test nu ikväll efter jah hållit mig från att kissa i 3h. nu fick jag detta? en fast smiley? I morse va det ju en tom ring? 

Svar på tråden BIM September 2024