• USA111

Race around the world

Börjar idag de ska ta sig till nordnorge från marocko utan pepngar hmm hur får de mat då........ de får lifta då asså

• Svar på tråden Race around the world
  • USA111

Across heter det visst det var kul idag Wassbergs hamnade helt fel.

• Jhannis
    USA111 skrev 2024-09-12 19:00:37 följande:

Across heter det visst det var kul idag Wassbergs hamnade helt fel.

Följer detta program och jag tycker den är bra. Vet inte om jag ska hålla på Wassberg eller Peter Magnusson.Skrattande Gillar båda.
  • Jhannis

Nu gråter jag för Peter Magnsusson med mamma avbröt tävlingen. Nu hoppas jag att Wassber vinner allt. Hade velat ha i sluten Magnsusson och Wassberg

• Anonym (Varför?)

Varför gråta? De har ju försatt sig i situationen att bli utan resurser!
    Wassbergs är ju bara ....happy go lucky typ. Verkar ju helt utan koll men har en kul res tillsammans
    Skulle jag gärna haft med min son.

• Jhannis
    Anonym (Varför?) skrev 2024-10-31 23:05:48 följande:

Varför gråta? De har ju försatt sig i situationen att bli utan resurser!
    Wassbergs är ju bara ....happy go lucky typ. Verkar ju helt utan koll men har en kul res tillsammans
    Skulle jag gärna haft med min son.

Ja Peter och mamman har satt i situationen, men jag hade velat att dem hade klarat resan för jag gillar skådespelaren Peter. 
  • Anonym (r)

dumt av mig att gå in här innan jag sett veckans avsnitt men trist att de avbröt

• Jhannis
    Anonym (r) skrev 2024-11-02 14:18:26 följande:

dumt av mig att gå in här innan jag sett veckans avsnitt men trist att de avbröt

Oj så du hade inte sett programmet än.
  • USA111

De är ju europa de åker runt i inte världen..... saka nästa ev säsong gå från alaska till cap horn

• Jhannis
    USA111 skrev 2024-11-11 19:48:09 följande:

De är ju europa de åker runt i inte världen..... saka nästa ev säsong gå från alaska till cap horn

Det kanske det är.....Vet inte ens om det kommer ny säsong.

Nu är deltagarna på väg till Amsterdam i alla fall.
Svar på tråden Race around the world