• Anonym (Pinigt)

Pinsammaste du råkat ut för

Vad är det absolut pinsammaste du råkat ut för som du inte ens vågar berätta för dina närmaste.

Själv tappade jag ett par blodiga trosor ner på golvet ur väskan när jag skulle ta upp min plånbok och stod i kön på en mataffär.

• Svar på tråden Pinsammaste du råkat ut för
  • Anonym (Ihålig)
    Anonym (Pinigt) skrev 2024-09-05 23:06:34 följande:
    Pinsammaste du råkat ut för

Vad är det absolut pinsammaste du råkat ut för som du inte ens vågar berätta för dina närmaste.

Själv tappade jag ett par blodiga trosor ner på golvet ur väskan när jag skulle ta upp min plånbok och stod i kön på en mataffär.

Det pinsammaste jag gör just nu är att jag är här på FL och läser, samt svarar. Måste vara det mest infantila en människa kan syssla med. 
  • Anonym (S)

Pratade med en killkompis i telefon. Han fick ett samtal och pausade vårt samtal en stund. Jag glömde helt och hållet bort samtalet eftersom han pausade samtalet väldigt länge. Jag hann under tiden bli lite kåt och tog fram min satisfyer. Jag kör på med den och tillslut så hör jag i telefon som befann sig brevid mig. "Hallå Anna, är du kvar?" "Vad gör du, vad är det som låter?". Jag skämdes.så otroligt mycket jag avbröt samtalet och ringde inte upp på några veckor. 🤣 jag trodde jag skulle dö

• Anonym

Betalat skatt för Epic Fails lön.

• Anonym (1337)
    Anonym skrev 2024-09-06 23:52:32 följande:

Betalat skatt för Epic Fails lön.

Den förstod jag inte? Vem är epic fail?
  • Anonym (1337)

Jag råkade prata lite obsceniteter med en annan man i affären, för att jag inte dubbelkollade vem jag faktiskt talade med. Jag var så inne i mitt handlande.
    Den enda som tyckte det var kul var min man. Den andre mannen såg måttligt road ut.

• Anonym (Facebookvän)

Finns många saker, men en sak som hände för bara ett par år sedan, var när jag var svärmiskt tokförälskad i en Facebookvän. (Jag hade träffat honom en gång i verkligheten om det har betydelse.)

Han var gift och vi hade ingen "sådan" relation alls, jag förstod att det var omöjligt, men jag var jämt inne på hans sida för att se om han hade publicerat någon mer bild eller video på sig, eller skrivit något vackert och klokt, för jag tyckte då att han var väldigt snygg och skrev otroligt kloka saker med fint, poetiskt språk! Han hade alla goda egenskaper i min fantasi, för jag var kär! Samtidigt var jag hemskt blyg för honom, för jag lyckas alltid med att bli blyg inför män jag är kär i, jag växer aldrig ifrån det...

Så jag hade hans Facebooksida uppe ofta, men det ville jag såklart inte att han skulle veta. En dag skulle jag publicera ett meme på min sida, det var ett ganska ekivokt meme och sådana publicerar jag nästan aldrig, men denna dag flög det i mig att publicera det. Det handlade om att ligga med en gift man... Och då råkade jag av någon egendomlig anledning publicera det på HANS sida i stället för min! Jag upptäckte det först efter två timmar, och då hade han garanterat sett det, ett par av hans vänner hade kommenterat det också. Skäms 

Jag tog bort det förstås, men då var det ju för sent. Jag gick faktiskt och bokstavligt talat la mig (mitt på dagen) och drog täcker över huvudet. Jag skäms fortfarande när jag tänker på det! Han nämde det aldrig med ett ord, och inte jag heller. Det var kanske ingen stor grej för honom heller. Det här memet var det:

failgags on X: "I SLEEP WITH MY HUSBAND 3 TIMES A WEEK funny memes #funny # memes #comedy #fail #jokes #fun #fail #meme #hehe #lol  https://t.co/esfJVheLiS" / X

• Anonym (Mimmi)

En manlig kollega retades mycket med mig, så till sist skrev jag "varför är du på mig hela tiden, har vi ett problem eller?"

Då kom han till mitt rum, stängde dörren om oss, såg mig i ögonen och var verkligen nära mig när han sa att han retas men det är för att han tycker om mig.

Eftersom jag var mer än vanligt lustfylld vid tillfället skickade jag då min snap och "...om du vill gilla mig mer?". Tänkte att vi kunde byta lite fantasier om han ville.

Det var dumt och skulle aldrig hänt, han var upptagen. Men han kan knappast klaga för då måste han också förklara vad han själv gjorde först och det vill han nog inte. Jag har gått vidare och han har alltid varit lika trevlig men det var pinsamt då i en vecka.

• Anonym (Facebookvän)
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-09-07 08:53:18 följande:

En manlig kollega retades mycket med mig, så till sist skrev jag "varför är du på mig hela tiden, har vi ett problem eller?"

Då kom han till mitt rum, stängde dörren om oss, såg mig i ögonen och var verkligen nära mig när han sa att han retas men det är för att han tycker om mig.

Eftersom jag var mer än vanligt lustfylld vid tillfället skickade jag då min snap och "...om du vill gilla mig mer?". Tänkte att vi kunde byta lite fantasier om han ville.

Det var dumt och skulle aldrig hänt, han var upptagen. Men han kan knappast klaga för då måste han också förklara vad han själv gjorde först och det vill han nog inte. Jag har gått vidare och han har alltid varit lika trevlig men det var pinsamt då i en vecka.

Ja i ditt fall hade han ju redan gjort bort sig för dig (om man ska se det så att visa intresse för någon är att göra bort sig), så du gjorde egentligen inte bort dig när du spann vidare på det. Det var ju han som började. I mitt fall så hade vi bara pratat om typ klimatomvandlingen, grön el, elbilar, vindkraftverk... inget ömsint elelr privat alls... och så publicerar jag plötsligt ett meme om att ha sex med en gift man på hans sida. När han var gift. 
  • Anonym (C)

Finns många pinsamma saker man gjort, kissat på mig efter en konsert, legat med en kollegas man, hämnats på fel person, you name it.

Svar på tråden Pinsammaste du råkat ut för