Charmiga killen som gick upp i rök
Hej,Är en 29-årig tjej som efter ett snart 10 år långt förhållande nyligen blivit singel. Använt Tinder till och från i två månader, matchat med många och fått mycket bekräftelse, men inte hittat någon så intressant ännu...
Förrän HAN dök upp. 30-årig kille, född i sverige men persiskt ursprung och pluggar i Riga. Vi klickade så bra och pratade konstant i 3 v, främst via röstmeddelanden på Instagram. Han gav mig bekräftelse och överöste mig med komplimanger från start. Sa att han är så kär i mig, att jag är såå vacker, att jag gör honom glad, att jag är rolig, att jag är hans siamesiska tvilling och kvinnliga motsvarighet, att han tänker på mig hela tiden, att jag har allt han vill ha i en partner och att han tänker på mig konstant, han sa även att han önskar att vi i framtiden bor ihop. Vi pratade om allt möjligt och kom in på allifrån psykisk ohälsa till tankar kring barn och framtid. Några dagar efter att han för tredje gången sa att han är kär i mig, började han bli men kall och svara mindre. Så märkligt. Frågade på söndagen förra v om han tappat intresset, vilket han försäkrade mig om att han inte hade. I måndags pratade vi mycket på dagen, på kvällen svarade han ej så mycket. I tisdags svarade han superkort och därefter sa han inget mer. Jag frågade då på nytt om han tappat intresset eller om han vill fortsätta prata. I onsdags morse vaknade jag av en blockering från honom. Tycker detta är såå tråkigt och jag tänker på honom hela hela tiden. Både han och jag ville gärna ses men har pga avståndet inte hunnit det än, men planer fanns. Den connection vi hade var såå fin och genuin och det känns sååå tråkigt att han bara blockade?
Har någon förståelse för varför? Blir snart galen av detta, vill bara ha ett svar och en förklaring. Denna connection var utöver det vanliga. En så fin kille och vi pratade om allt möjligt dessa veckor. Kan någon förstå hans agerande? Blir galen av dessa tanka? Vill bara prata med och träffa honom! Någon som har erfarenhet av persiska killar eller klllar som dessa?