Inte singel, men…
Hej allihopa. Hoppas på att få lite tips/råd kring detta..
För cirka 4-5 månader sedan avslutade jag en kkrelation pga känslor (från min sida) vi gjorde pargrejer ihop, och han betedde sig som om han hade känslor också, men han kom från ett väldigt jobbigt uppbrott som tog stor skada för honom, så jag tror han hade murarna uppe.
Det gjorde då fruktansvärt ont i mig att avsluta med honom men jag kände att det var för det bästa där och då.
Jag fortsatte dejta en annan kille som jag då hade träffat fram och tillbaka i ett år och nu idag är vi ett PAR, jag älskar honom väldigt mycket och han känns verkligen sim min bästa vän. Trivs så bra med honom.
Nu till problemet..
Jag tycks Inte verka sluta tänka på han som var mitt kk.. Har drömt om honom två nätter (jag som aldrig minns drömmar annars) jag tänker på han nästan varje dag, saker vi gjorde ihop, hans närhet ,ja allt. Jag såg honom utanför en affär och jag undvek honom och gick åt ett annat håll för att det blir för jobbigt.
Vad hade du gjort i min sits?
Känner mig otrogen av att ens tänka på honom.
Kan man ha känslor för två? Kommer det någonsin gå över eller får man leva hela livet med sorgen?
Känns som han alltid kommer betyda något speciellt för mig , för det var något med honom jag inte ens kan beskriva, men det jag kan beskriva är att jag aldrig någonsin känt sån stor ?aptit? på någon?
Vill inget hellre en att bara lägga fokus och tankar på min relation jag har nu.
Tack för att du läste hit Mvh