• Cass123

Spökstreck? Hur såg era tester ut äl+10?

Hej

ÄL+10 tror jag. Känt lite illamående och trötthet. Tog ett för 2 dagar sen, negativ. Tog ett idag på vad jag tror är äl+10 som visar detta. Spökstreck eller pos? Hur såg era tester ut kring den tiden?

• Svar på tråden Spökstreck? Hur såg era tester ut äl+10?
  • Angiesmamma

Jag tycker jag ser något, det ser svagt positivt ut!! 

jag flikar in här jag med. Är vad jag tror Äl+10 idag. Har ingen större koll då vi var med om ett mf i juli i vecka 10, mens kom tillbaka i slutet av augusti. och tog detta testet idag. Har känt mig illamående, trött och haft väldigt konstiga drömmar senaste veckan. Vet inte om det är ett spökstreck eller bara väldigt väldigt tidigt. Tycker jag anar ett antydan till streck. 

• Cass123

På sista bilden anar jag ett streck! Vi får ta om testet om några dagar (kanske söndag?) och hålla tummarna! Hade också ett missfall nyligen så man blir ju tyvärr osäker....

• Angiesmamma
    Cass123 skrev 2024-09-13 14:36:09 följande:

På sista bilden anar jag ett streck! Vi får ta om testet om några dagar (kanske söndag?) och hålla tummarna! Hade också ett missfall nyligen så man blir ju tyvärr osäker....

Jaa så svårt att veta om det är ett spök eller ?riktigt? .. 
    ja! Definitivt.. jobbigt att behöva vänta med att testa nu två dagar. Det är det ända man kommer att tänka på 😂 
    håller tummarna för oss båda! 

• Angiesmamma

hello! Har du testat något mer? 

jag testade imorse men blev samma som innan. Bara en aning till ett streck, så antar att det bara är ett spökstreck. Hur har det gått för dig? 

• Lottis93

cass123 tycker det ser positivt ut. Mitt såg ut så när jag blev gravid med dottern 🥰

• Cass123

Jag tycker jag ser ett tydligare streck idag på din sticka! När har du BIM? 

Tog ett inatt, ser ut såhär. Men nu har det torkat in så ser mörkqre ut. Var såhär det såg ut innan men blev inte mörkare vid tidigare missfallet så vågar inte se fram emot något än. Har nog bim på ons om man ska tro ÄL-testet. 

• Angiesmamma
    Cass123 skrev 2024-09-15 15:35:09 följande:

Jag tycker jag ser ett tydligare streck idag på din sticka! När har du BIM? 

Tog ett inatt, ser ut såhär. Men nu har det torkat in så ser mörkqre ut. Var såhär det såg ut innan men blev inte mörkare vid tidigare missfallet så vågar inte se fram emot något än. Har nog bim på ons om man ska tro ÄL-testet. 

wow! Det är ett solklart positivt! Förstår dig precis. Men gravid är du iallafall! stort grattis!! håller tummarna att allt går vägen denna gången för dig. 

tycker du? Jag tycker det ser samma ut 😂 jag har bim på söndag nästa vecka, alltså den 22 

• Cass123

Men då har du långt till BIM och om testet redan visar aning till ett streck bådar det gott! Ska du testa något mer fram till bim? Jag har svårt att motstå...Drömmer

• Anonym (Längtar)

Hej! Hoppar in i tråden några veckor senare. Jag tror jag är på ÄL+10, bim på fredag. Tog test imorse, efter 2 minuter tyckte jag mig skymta skugga av linjen. Efter 5 minuter så kollade jag - syntes ingenting FÖRUTOM om man lös så som på bilden. Tydligare var det irl. Vad tror ni? Jag är inställd på spökstreck och att det är negativt. Ska ta nytt om 2-3dagar.
Svar på tråden Spökstreck? Hur såg era tester ut äl+10?