• USA111

Trött på att bara ha ens föräldrar

Jag har bara mina föräldrar och inga andra. Jag är jävla trött på att bara ha dem. Jag vill ha fler personer än föräldrarna som alla andra, Jobbigt gör allt själv. Men så är det när man ej får umgås med lika barn leka bäst. Nästa midsommar vill jag va i Dalarna och fira midsommar som när man var liten. Jag vill åka till London och se Abba voyager. Jag ha råd men inte sällskapet. Blir jättedyrt att åka ensam. Sen lider jag av vanföreställning med och borde ej åka ensam

• Svar på tråden Trött på att bara ha ens föräldrar
  • USA111

Hade jag haft en partner hade jag åkit till Dalarna nu i midsommar som var. Nästa år ska jag fanken ha en partner så man kan åka till Midsommar festen i Leksand och åka till Böda och hyra en stuga!

• Tukt

Det finns väl de som inte ens har föräldrar alls. Var tacksam för det du har.

• Anonym (Plan?)

Låter bra att du ska hitta folk att umgås med, men har du någon plan för hur du ska gå till väga?

• USA111
    Anonym (Plan?) skrev 2024-09-14 12:29:37 följande:

Låter bra att du ska hitta folk att umgås med, men har du någon plan för hur du ska gå till väga?

Ja om man fick umgås med folk på ötsermalm
  • Anonym (Plan?)
    USA111 skrev 2024-09-14 14:07:53 följande:
    Och vad planen?
  • Anonym (K)

Nä alla har ej vänner. Ensamhet är vanligare än man tror

• Anonym (Anonym)

När man är ensam så skäms man ofta för det och döljer att man känner så för personer man möter i sin vardag. Många är villiga att hjälpa till på något sätt om man bara vågar visa sin sårbarhet och nämna hur man känner sig. Otroligt svårt, men vågar man kan andra lotsa en i riktningen man vill. Oavsett vad ens önskningar handlar om.

• felicityporter
    USA111 skrev 2024-09-14 14:07:53 följande:
    Varför skulle du bara kunna få vänner på Östermalm? Jag tror att det är precis detta som hör till dina vanföreställningar som du beskriver att du lider av i TS. Försök prova att skaffa vänner där du är idag, i din närhet. Det är ju faktiskt just i din närhet du har störst chans att skaffa nya vänner.
  • USA111
    felicityporter skrev 2024-10-02 22:22:46 följande:
    Varför skulle du bara kunna få vänner på Östermalm? Jag tror att det är precis detta som hör till dina vanföreställningar som du beskriver att du lider av i TS. Försök prova att skaffa vänner där du är idag, i din närhet. Det är ju faktiskt just i din närhet du har störst chans att skaffa nya vänner.
    Nej klass och stil
Svar på tråden Trött på att bara ha ens föräldrar