Planerar bf juni 2025
Startar en tråd för oss som ?planerar? bf juni 2025.
Jag har BIM 24 september.
Startar en tråd för oss som ?planerar? bf juni 2025.
Jag har BIM 24 september.
Jag hoppar in här! Vi planerar ett syskon nu till sommaren. Bim för mig är 22 september 👶🏻 och jag hoppas min mens lyser med sin frånvaro!
Håller tummarna 😍 Det skulle alltså kunna visa positivt på ett tidigt test idag för dig och på onsdag för mig, men kan ju säkert visa negativt med fast det visar positivt sen.
Hej!
Har BIM den 26/9 och håller tummarna att jag får ett plus, blir isåfall vårt första barn🥹
Har molande värk i magen som strålar ut i ljumsken, är det nån mer som känner lika? Det är bara 4 dagar efter ÄL så vet att det är tidigt men gissar på att man greppar efter alla halmstrån här 😀
Håller tummarna för dig med. Låter som ett tidigt graviditetstecken. Har haft molvärk i magen som förflyttat sig från höger till vänster sida nu.
Börjar närma sig, kanske testar redan imorgon eller så väntar jag till helgen eller nästa vecka vid BIM.
Håller tummarna för dig med. Låter som ett tidigt graviditetstecken. Har haft molvärk i magen som förflyttat sig från höger till vänster sida nu.
Börjar närma sig, kanske testar redan imorgon eller så väntar jag till helgen eller nästa vecka vid BIM.
Tog ett test på morgonen som visade två streck! 😭❤️ Kan nog inte förstå det ännu riktigt, men kommer ta ett nytt vid BIM för att få reda på antal veckor 😍 Jag är så glad nu att det blivit som man hoppats på! 🤩
BF 2025 i maj!
Hej!
Har BIM den 26/9 och håller tummarna att jag får ett plus, blir isåfall vårt första barn🥹
Har molande värk i magen som strålar ut i ljumsken, är det nån mer som känner lika? Det är bara 4 dagar efter ÄL så vet att det är tidigt men gissar på att man greppar efter alla halmstrån här 😀
BF för mig ser ut att vara 1 eller 3 Juni om man utgår från senaste mensen samt hur lång cykel man har. Min cykel brukar vara mellan 28-30 dagar. 😍
BF för mig ser ut att vara 1 eller 3 Juni om man utgår från senaste mensen samt hur lång cykel man har. Min cykel brukar vara mellan 28-30 dagar. 😍
Åh gud vad spännande!! Har också bim 26/9, eller 25/9? men vågar inte testa för orkar inte negativt test.. har inte försökt så länge bara fyra-fem månader men ändå. Blev gravid december förra året men slutade i MA. sen tog vi paus några månader och hör av vi
Har dock rätt sen ÄL och relativt kort lutealfas så är bara på ÄL+7 idag. Kanske vågar ta ett testa tidigt på söndagmorgon. Tog du vanligt test?
Börjar känna liiite ömma bröst, men ingen mensvärk. Tyckte också jag hade halsbränna idag, men jävlar vad ofta jag varit skengravid 😂