• Sparklinggrey

Planerar bf juni 2025

Startar en tråd för oss som ?planerar? bf juni 2025. 

Jag har BIM 24 september. 

• Svar på tråden Planerar bf juni 2025
  • Angiesmamma

Jag hoppar in här! Vi planerar ett syskon nu till sommaren. Bim för mig är 22 september 👶🏻 och jag hoppas min mens lyser med sin frånvaro! 

• Sparklinggrey

Håller tummarna 😍 Det skulle alltså kunna visa positivt på ett tidigt test idag för dig och på onsdag för mig, men kan ju säkert visa negativt med fast det visar positivt sen. 

• Emme11

Hej!

Har BIM den 26/9 och håller tummarna att jag får ett plus, blir isåfall vårt första barn🥹
    Har molande värk i magen som strålar ut i ljumsken, är det nån mer som känner lika? Det är bara 4 dagar efter ÄL så vet att det är tidigt men gissar på att man greppar efter alla halmstrån här 😀

• Sparklinggrey

Håller tummarna för dig med. Låter som ett tidigt graviditetstecken. Har haft molvärk i magen som förflyttat sig från höger till vänster sida nu. 

Börjar närma sig, kanske testar redan imorgon eller så väntar jag till helgen eller nästa vecka vid BIM. 

• Emme11
    Sparklinggrey skrev 2024-09-17 09:07:50 följande:

Håller tummarna för dig med. Låter som ett tidigt graviditetstecken. Har haft molvärk i magen som förflyttat sig från höger till vänster sida nu. 

Börjar närma sig, kanske testar redan imorgon eller så väntar jag till helgen eller nästa vecka vid BIM. 

Tack snälla! Håller verkligen tummarna för dig med!🙏🏼
    min molvärk är centrerad I mitten men strålar ut i vänster ljumske.

Hör av dig och berätta när du testat!
  • Sparklinggrey

Tog ett test på morgonen som visade två streck! 😭❤️ Kan nog inte förstå det ännu riktigt, men kommer ta ett nytt vid BIM för att få reda på antal veckor 😍 Jag är så glad nu att det blivit som man hoppats på! 🤩

• DanielaAndrea
    Emme11 skrev 2024-09-16 12:32:55 följande:

Hej!

Har BIM den 26/9 och håller tummarna att jag får ett plus, blir isåfall vårt första barn🥹
    Har molande värk i magen som strålar ut i ljumsken, är det nån mer som känner lika? Det är bara 4 dagar efter ÄL så vet att det är tidigt men gissar på att man greppar efter alla halmstrån här 😀

Så var det för mig! molande värk, likt mensväk hela vägen till DPO 15-16 😉 plussade på DPO 14 negativt på DPO12 
  • Sparklinggrey

BF för mig ser ut att vara 1 eller 3 Juni om man utgår från senaste mensen samt hur lång cykel man har. Min cykel brukar vara mellan 28-30 dagar. 😍

• Anonym (Fogel)
    Sparklinggrey skrev 2024-09-20 16:22:47 följande:

BF för mig ser ut att vara 1 eller 3 Juni om man utgår från senaste mensen samt hur lång cykel man har. Min cykel brukar vara mellan 28-30 dagar. 😍

Åh gud vad spännande!! Har också bim 26/9, eller 25/9? men vågar inte testa för orkar inte negativt test.. har inte försökt så länge bara fyra-fem månader men ändå. Blev gravid december förra året men slutade i MA. sen tog vi paus några månader och hör av vi  

Har dock rätt sen ÄL och relativt kort lutealfas så är bara på ÄL+7 idag. Kanske vågar ta ett testa tidigt på söndagmorgon. Tog du vanligt test?

Börjar känna liiite ömma bröst, men ingen mensvärk. Tyckte också jag hade halsbränna idag, men jävlar vad ofta jag varit skengravid 😂

Svar på tråden Planerar bf juni 2025