• Brmbiii

BIM Oktober 2024

Vi försöker också förhoppningsvis BIM oktober 🙈🙈har gått på p-piller i snart 2.5 år.

ppillerstopp 8/9
    Blödning/mens? 12-15/9 

flo misstänkte ägglossning den 26/9

vi har haft svårt att få ensamtid pågrund av vår snart 3 åring. hade sex 20-22/,26 och 29:onde.

Men för nån timma sedan så fick jag jätte ont i min vänstra äggstock, kan jag ha ägglossning nu då? Och är det möjligt att bli gravid om vi har sex idag? Eller är det försent?

• Brmbiii
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-01 19:21:18 följande:

Kul med syskonförsök 😄 

Omöjligt att veta om värken beror på ÄL eller inte tyvärr.

Beror värken du har nu på att ÄL är på gång så kan det absolut vara värt att få till det, ägget kan befruktas max 1 dygn efter ÄL. Har du fertila flytningar? Vattniga/typ som rå äggvita? Om så är fallet skulle jag gissa att ÄL är på gång 😊

Ååå tack för svar❤️❤️ 
    jag har försökt tolka mina flytningar sen p-pillerstoppet men har varit svårt ????

När jag gick på toa ikväll så var det på pappret genomskinligt tjockt men när jag har försökt ?känna? så har det inte varit mycket flytningar utan bara känt att det har varit lite kladdigt på fingrarna när jag känt (tmi?😂)

Vi låg precis nu så vi hoppas 🙈
  • Brmbiii
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-01 20:41:22 följande:

Kan ju vara extra lurigt att försöka lära känna kroppen just när man slutat med p-piller eller liknande, för då ska ju alla hormoner komma igång och kroppen ska hitta sin balans igen 😄 

Fingers crossed 🤞🏻😅

Jaa verkligen 😂känns som mina hormoner har varit överallt sen p-ppillerstoppet, kroppen vet inte om den är glad,ledsen eller irriterad 😅

sen är det ju svårt med för har ju ingen aning om när den ?riktiga? mensen kommer, mensen efter ppillrerna var ju var att jag slutade med dem ????

taack! 
Svar på tråden BIM Oktober 2024