BIM Oktober 2024
04/10 - knyttets
18/10 - Anonym01082121
20/10 - MammaIda00
04/10 - knyttets
04/10 - cheryblossom
18/10 - Anonym01082121
18/10 - anonym en till
20/10 - MammaIda00
04/10 - knyttets
04/10 - knyttets
04/10 - cheryblossom
Hej!!
min yngsta fyller också tre år nu i höst. Hade egentligen också velat ha lite tätare men nu blir det som det blir..
Presenterar mig, jag har två barn och två graviditeter, blev snabbt gravid med båda två. Tredje gången gillt nu och vi har de senaste 5 mån lyckats med 2 försök av olika anledningar. Vi har inte prickat ägglossningen någon av de två gånger S tyvärr, antingen är mannen borta eller har vi varit på fel ställen för att få till det under sommaren 😅
jag tempar och min cykel verkar äntligen ha ordnat upp sig efter en väldigt stressig period både fysiskt och psykiskt, så nu hoppas vi en trea så fort som möjligt! Någon mer som försöker med tredje barnet? 🙏🏽
hur gamla är dina äldre barn? Gick det snabbt att bli gravid med dem? Usch vad kämpigt, känns som det tagit en evighet för oss också denna gång eftersom jag längtat så länge. Även om det i verkligheten bara är två halvhjärtade försök på fem månader. Heja er!!!!
BIM OKTOBER 2024
En fråga, någon som upplevt att deras man har svårt att ?leverera?? Tror inte det blir nåt för oss denna månad då min sambo lider av prestationsångest. de tidigare två försöken vi gjort har han inte heller pallat trycket till ägglossningen. Två dagar i rad går inte, knappt varannan ens under ägglossningsveckan. Vet inte alls hur vi ska lösa detta? han har typ lika bra koll på min cykel som jag har, så att mörka ägglossningen blir svårt.
Vi har ibland det bekymret. Inte nu sist men det har vart så ett par gånger tidigare. Jag har ibland försökt mörka att jag har ägglossning men det går inte 😂 så han märker och då blir det på en gång svårare.
vi har efter ett par månader ändå lyckats, men tror inte det hjälpte den här gången heller tyvärr.
vi är också båda lite äldre så vet inte heller hur kvaliteten är så att säga 🙈
Jag håller med er, schemasex är döden för relationen. Jag brukar inte berätta om äl, bara visa mig mer "sugen" och är han inte på humör/orkar försöker jag släppa det bara. Lättare sagt än gjort dock 😊 Fick riktiga psykbryt när vi försökte med förra så tror det har ärrat litegrann.
I morse hade min temp hoppat upp typ 0,4 grader ytterligare, bifogar kurvan så får nu se. Jag blev plötsligt hoppfull. Drömde inatt att vi plussade 🤷?♀️