BIM Oktober 2024
04/10 - knyttets (+)
15/10 - 27176
Letar mig lite sent in här i tråden.
Allt det kan ju dock vara symptom på kommande mens också, men hoppet är det sista som lämnar en!
04/10 - knyttets (+)
Har sån smärta/ömhet i brösten idag.
Det har jag aldrig tidigare haft innan en vanlig mens. Bara under tidigare graviditeter. Hoppas så jag spricker!
Tog ett test imorse som jag är halft säker på att jag kunde ana världens dovaste streck på. Kan nästan svära på att jag såg någonting. Eller så kanske det är för att jag SÅ gärna vill se någonting?
Imorgon bitti ska jag ta ett digitalt. Håll tummarna för mig snälla!
Är så nervös. Känns som jag kommer bli knäckt om jag får se ?Inte Gravid? i testfönstret.
Också tagit ett digitalt CB denna morgon, även där negativt :(
är någonstans på bim -1 till -3 har oregelbunden mens.
Kan inte sluta tänka på hur kroppen beter sig. Känner att jag svävar mellan hopp och förtvivlan.
Om jag skulle ha en graviditet på G borde det digitala ha plockat upp det imorse ju. Har ju dock inte heller fått mens än.
Samtisigt har jag oerhört ömmande bröst, det har jag enbart tidigare haft vid graviditet. Aldrig vid mens. Jag har molvärk som visserligen just nu kan vara mensvärk. och nu även börjar må illa, vilket ju kan vara mina känslostormar.
Fram och tillbaka i tankarna konstant. Fyyyyy, vad jobbigt?.. :(
Har varit lite oregelbundna det senaste, cykel på 24-26 dagar, någon på 27 dagar.
Så jag är inte helt 100, kan vara imorgon men borde bli senast onsdag. Är på cykeldag 24 idag. Har iallafall bestämt mig för att inte testa förrän till helgen om nu inte mensen visar sig innan dess. Hoppas hoppas?.. <3
Brösten ömmar fortfarande, gör verkligen ont när man rör vid dom och spänner emellanåt.
Igår började jag känna av illamående, vilket suttit i ordentligt nu under hela morgon/förmiddagen. Imorse va de så illa att jag knappt kunde prata utan att känna mig kräkfärdig.
Bim kan vara idag, ännu ingen mens.
Negativt test igår, fattar ingenting. =(
Hej på er!
Min mens har fortfarande inte visat sig.
Hade enligt app BIM igår, men då den varit lite oregelbunden så kunde de lika väl varit idag.
Men lyser ännu med sin frånvaro.
Kan ju visserligen vara absolut senast imorgon till och med? så imorgon bitti har jag bestämt mig för att testa! Söndags va de negativt, så vi får se vad som blir imorgon.
Har väldigt ömma bröst, mått illa till och från sedan igår och ?saknar? mitt PMS humör Så kan ju inte annat än att hoppas!!!
Uppdatering!
Blev inget plus imorse?.! Tyvärr.
Mensen kom precis nu också, så kroppen fungerar iallafall. Har ju lite oregelbunden och kort cykel, när min cykel varit lite längre har mensen kommit på dag 27, vilket det är idag, men de senaste har det varit dag 24. Så samtidigt skönt att kroppen inte gått och blivit helt galen.
Lycka till med era plus ni som ännu väntar.