BIM Oktober 2024
Hej! Lägger till mig här har bim 12/10 vad tror ni som tempar om min graf? är otålig. hade ett mf i vecka 6 augusti.
Hej! Lägger till mig här har bim 12/10 vad tror ni som tempar om min graf? är otålig. hade ett mf i vecka 6 augusti.
Ser ju ut att va ett svagt sträck hur många dagar efter äl?
Okej, här kommer ny bild på det jag tog tidigste, då det hade fått torkstreck tog jag ytterligare ett. Har fixat telefon så det går att ta bättre bilder. Bifogar 😊
Usch ja men det är ju ändå lite symptom! Härligt 😀 eller kanske inte, men du fattar vad jag menar!
jaa jag har två flickor på snart 4 år 🥰 deras högsta önskan är en lillebror eller lillasyster!
Förlåt att jag lånar din tråd men behöver verkligen hjälp..
Som rubriken lyder så har jag idag fått fullt utslag på äl sticka men livmodertappen sitter långt ner och är helt stängd och något bakåtvänd och bara liiite fuktig men för ca 7-8 dagar sedan satt livmodern super högt upp + vattniga och äggvite flytningar.
hjälp vad är de som händer???
Mina bröst är jätte ådriga och lite ömma. nån som haft det som tecken innan? Brukar inte ha så innan mens annars. Är på äl+10 neg test.
Mensen kom som beräknat idag? nu tar vi nya tag för vår regnbågsbebis 🌈
Känns som vi blir många som flyttar över till en bim november tråd 💔😔
Ni som har boostat med d-vitamin vid äl hur har ni gjort? Tänker ge det ett försök så behöver tips!😀
Jag är tillbaka 😊 Är nu i v 7 (6+1),mår något fruktansvärt illa vilket jag inte gjort i tidigare graviditeter, plussade tidigt, har sjukt svullen mage (kommer icket i vanliga jeansen) avsmak för mat, huvudvärk och fasligt trött hela tiden. När jag hade äl denna månad hade jag ont i båda äggstockarna, vad tror ni oddsen är att jag släppte två ägg? Börjat nojja lite för tvilling - grav iom att jag har pcos. Någon som vill gissa/tänka till?