BIM Oktober 2024
Mensen är här, så för er som har samma otur så ses vi i Novembertråden ❤️?????
till alla som fått ett plus eller kanske plussar senare i månaden, GRATTIS!!❤️
när blir din nästa bim?🥰
Mensen är här, så för er som har samma otur så ses vi i Novembertråden ❤️?????
till alla som fått ett plus eller kanske plussar senare i månaden, GRATTIS!!❤️
åh vad spännande för er!! Vi har försökt länge nu (över 1 år totalt sätt) men fick tyvärr också ett uteblivet missfall i våras som inte var ?över? förrån i juli🥺
Just nu är BIM 5/11 så då ligger vi väldigt nära varandra!
håller tummarna för er skull 🥰
Vårt försök nummer 14, äntligen visar kroppen att den kan iallafall 🥲🙏 stanna nu ✊
Mina bröst är jätte ådriga och lite ömma. nån som haft det som tecken innan? Brukar inte ha så innan mens annars. Är på äl+10 neg test.
❤️
tror egentligen det viktigaste är att lära sig sin kropp och cykel, då spelar det ingen roll vilken metod man kör liksom!
Vår dotter stör också tempningen många gånger, men upplever att det ändå gick bra första månaden! Nu ska jag börja igen efter en månads uppehåll så får vi se hur det går nu😂 nu ska jag trycka i mig en jäkla massa piller i olika former som folk säger har hjälpt de , så får vi se om det hjälper något också🥹
Beklagar allas - denna morgon, håller alla tummar för att det är er/vår tur nästa månad istället ❤️
Nu bör det närma sig ägglossning för mig, och för första gången tänkte jag testa clearblue advanced ägglossningstest☺️ Jag började på dag 10 i cykeln för min mens har varit lite oregelbunden (29-32 dagar) så inget extremt. Hittills bara negativa resultat.
Jag följer instruktionerna på testerna och testar med morgonurin, men lh är väl ?bäst? att mäta mellan 10-20? Hur går det ihop? När vi försökte med sonen körde jag stickor och hade en kort stegring bara på eftermiddagen 1 dag, på förmiddagen samma dag var det ganska svagt, morgonen efter peak var det ett svagt streck igen.. Är nu lite orolig över att testet Inte kommer bli positivt utifrån att min peak är ganska kortvarig?
Kan jag testa på eftermiddagen istället för morgonen med detta test trots att jag inte fått blinkande gubbe, eller blir det felaktigt resultat?????