Inlägg från: Snorkfrökenhär |Visa alla inlägg
  • Snorkfrökenhär

BIM Oktober 2024

Björkskogen skrev 2024-10-29 06:58:25 följande:

Drömde att tempen hade gått ner massor och fick mens. Va ganska inställd på att tempen skulle går ner idag när jag vakna.
    Men den har gått UPP 0.1 😂 jag fattar ingenting. Mensen skulle kommit igår. Kan jag har haft äl lite senare? 🤷?♀️

Iiih, att du kan hålla dig från att testa 🙈 

Jag tog ett test imorse, ÄL+10 brukar jag smygtesta 😅 Kan skymta ett svaaaagt streck men svårt att få till på bild. Kan vara jag som ser i syne också, bara att vänta och testa på nytt och hoppas på nåt man kan lita på 😄🙏🏻

• Snorkfrökenhär
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 07:46:59 följande:
    Äsch, här blir ju bilden så mörk och dålig? så ser den inte ut i mobilen 😆 Jaja, hoppas på fler plus här i dagarna för oss som är kvar 🙏🏻
  • Snorkfrökenhär
    Björkskogen skrev 2024-10-29 07:58:53 följande:
    Jo men jag har varit så tvärsäker på att jag inte är gravid sen senaste negativa. 
    Men nu är jag tveksam igen 😂🙈. Till och med gubben är pepp nu och erbjöd sig åka köpa test idag 😂🥰 

Åh va kul! Hoppas det blir starkare 🥳
    Jag har tänkt att det vore sååå typiskt om jag blivit gravid just nu för att jag precis startat en utredning, lämnat blodprover och gubben ska senare i veckan lämna prov på sina simmare 😆 Hade ändå varit kul att få ringa till kliniken och säga att vi kan skippa utredningen 😄

Jag är väl ändå rätt säker på att det inte blivit nåt den här gången (man blir skeptisk efter många försök) men hade varit så kul och rätt typiskt så lite extra hoppfull ändå den här gången 😄🤞🏻 Får hoppas den här skuggan på gravtestet är på riktigt. Får otåligt vänta.

Jag tror du är gravid, håller tummarna för det 😍🙏🏻 
  • Snorkfrökenhär
    Väntarpå4an skrev 2024-10-29 10:06:53 följande:
    Jaaaa det måste du och lika bra att köpa två🤣❤️ så spännande 🙏
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 07:57:16 följande:
    Äsch, här blir ju bilden så mörk och dålig? så ser den inte ut i mobilen 😆 Jaja, hoppas på fler plus här i dagarna för oss som är kvar 🙏🏻
    Ååååh jag hoppas sååå för dig. Det var lite mörkt på bilden och kvallen på FL suger så svårt att se. Men hoppas att strecket smyger sig starkare ❤️❤️

Jag var så negativ idag efter alla negativa tester i förra veckan🤣 var helt inställd på att detta också skulle vara det. Vi tittade tillsammans, såg inget först. Så jag sa snabbt "näpp tomt" sambon tog över testet och kollade grundligt och sa också att nä det ser tomt ut, varpå jag svarar syniskt "det är för att det är tomt" tar testet och tittar på det och börjar se något. And so long❤️❤️❤️

Min mamma är "medium" vi var hemma hos henne igår och hon har tidigare sagt till mig att i månadsskiftet okt/nov då kommer det. Igår sa hon "men är du inte gravid?" Och jag säger nej inte vad jag vet iaf och testerna är negativa. Då säger hon att om du inte är det så är det väääääldigt snart. Och så rätt hon hade ❤️🥰❤️🥰

Så fint att läsa 😍

Min mamma har gått till en som spår som säger att hon kommer bli mormor igen snart, jag hoppas det stämmer och att det är jag som gör henne till mormor igen 🙏🏻😄 NU, SNART. 

Lycka till med graviditeten 💕

• Snorkfrökenhär
    Björkskogen skrev 2024-10-29 10:55:04 följande:

Blankt igen ???? tar ett imorgon oxå, om inte mensen kommit, men det lär va blankt. 
    Trist. Men det kommer fler chanser. 

Nääää, vad lurigt 😬 Men så länge tempen är hög och mensen borta borde plusset komma snart. Kommer absolut fler chanser men verkade så lovande? kanske seg upptrappning av hcg 🙏🏻💕
  • Snorkfrökenhär
    Ophelia1231 skrev 2024-10-29 14:07:59 följande:

Ser de ut som ett spöksträck?🥺
    Ser ganska tydliga streck på de nedersta bilderna, hoppas och tror det är riktiga streck 😍🙏🏻 Borde inte förekomma spökstreck tycker jag, när har du BIM?
  • Snorkfrökenhär
    Ophelia1231 skrev 2024-10-29 15:05:26 följande:
    hoppass dee🥰 På torsdag 31, är på äl 11🥰
    Exakt som jag då, fast jag har en dag kortare lutealfas. Är på ÄL+10 men har också BIM 31/10 😄 Hoppas vi båda får tydligare test så vi kan få jubla lite 🥳
  • Snorkfrökenhär
    Ophelia1231 skrev 2024-10-29 16:20:20 följande:

Är inte tempen inte väldigt för låg?🥺
    Den ligger ju ändå ovanför coverline, men jag förstår hur du tänker, man vill ju gärna att den blir högre och högre. Men vissas temp stiger successivt sent eller så tvärskjuter den iväg imorgon kanske? Hur brukar din temp se ut i slutet av cykeln? 
  • Snorkfrökenhär
    Septemberpyre skrev 2024-10-29 16:55:59 följande:
    Tack för din koll. Man blir ju knäpp efter alla missfallen <3

Kan tänka mig att det är jobbigt med alla missfall i bagaget, klart du blir extra orolig men hoppas det är din tur nu, att det går hela vägen 🙏🏻❤️ Stegring är det ju på testen i alla fall.

Sedan kan man påminna sig om att dessa stickor ofta har lite klent med färg i sig och kan ge svaga streck länge. 

Svar på tråden BIM Oktober 2024