• Nanathalie

BIM Oktober 2024

Här har den beryktade molvärken klivit på under kvällen. Känner mig helt matt. Hög puls för ingenting och jäääättetrött. Det var väl dags för kroppen att reagera på att antingen mens är på g eller förhoppningsvis en graviditet. Undrar hur länge jag orkar vänta med att testa.. Äl+8 idag, kanske tar ett på morgonurin imorgon. Inte för att jag tror det ska vara positivt dock 😂 tror det är för tidigt ärligt talat. Särskilt om jag hade nidblödning nu precis.

• Nanathalie
    Ophelia1231 skrev 2024-10-17 06:02:27 följande:

någon som vet vad som är högt LH värde på premom?☺️

Mitt högsta (peak) var 0.79. Det första höga var 0.52. Du är på god väg ❤️
  • Nanathalie
    Anonym (Lollo) skrev 2024-10-17 06:42:42 följande:

Hörrni jag tror att jag har plussat. Ska testa imorgon igen.
    Testade på äl+9 tokblankt. Och nu på äl+11 och jag ser definitivt något, svårt att få det att synas lika bra på bild. (inget testa tidigt, utan ett vanligt.)

Tempen dippade rejält igår så jag tänkte att det är kört, men brösten fortsätter ömma och jag har mer flytningar än vanligt. Och så idag flög tempen upp, så jag tänkte att jag testar väl då även om jag kände att det är ju ändå kört.

GRATTIS!!❤️
  • Nanathalie

Jag har börjat smygtesta men alla mina är negativa. Som förväntat, men man kan ju drömma om att det ska vara positivt åtminstone. Finns ju dem som plussar på äl+8.. But not me😂

• Nanathalie
    Anonym (Lollo) skrev 2024-10-17 06:42:42 följande:

Hörrni jag tror att jag har plussat. Ska testa imorgon igen.
    Testade på äl+9 tokblankt. Och nu på äl+11 och jag ser definitivt något, svårt att få det att synas lika bra på bild. (inget testa tidigt, utan ett vanligt.)

Tempen dippade rejält igår så jag tänkte att det är kört, men brösten fortsätter ömma och jag har mer flytningar än vanligt. Och så idag flög tempen upp, så jag tänkte att jag testar väl då även om jag kände att det är ju ändå kört.

Ger ju mig också hopp! Testade negativt idag senast på äl+9. Kanske kommer ett plus om 2-3 dagar..
  • Nanathalie

Tiden för att inbilla sig streck är tillbaks. Nu hittar jag en väldigt VÄLDIGT liten svag linje. Markerade ut den med röda prickar.

Är det bara jag? Äl+10 idag så börjar kännas kört om det inte visar sig snart.

• Nanathalie
    Yasen skrev 2024-10-18 08:19:10 följande:

Ser faktist ingenting? bättre att vänta till BIM än att ana eller spekulera kring sträck 😊🌸

Tiden för att inbilla sig streck är tillbaks. Nu hittar jag en väldigt VÄLDIGT liten svag linje. Markerade ut den med röda prickar.

Är det bara jag? Äl+10 idag så börjar kännas kört om det inte visar sig snart.

Jag vet ju detta, men samtidigt läser man så många som fått positivt äl+9-10 osv så det är lite svårt att låta bli.

Natural cycles säger att mensen ska komma på måndag liksom. Borde det inte visa sig något nu då?
  • Nanathalie
    TrueResolution skrev 2024-10-18 08:58:42 följande:

samma sits som du, fast BIM på söndag. Hade ett negativt test imorse så kände bara hur hoppet sögs ur en. 

Håller tummarna för oss❤️
  • Nanathalie
    Angiesmamma skrev 2024-10-18 08:47:33 följande:

Dagens test. Tycker det är lite starkare än igår. köpt  ett digitalt test som jag ska ta imorgon bitti, vågar inte hoppas riktigt än på att det ska vara något. 11 dpo Idag. 
    Åh så dålig skärpa här på FL. Så irriterande. Vill gärna se bilden och göra en egen bedömning men det är helt pixlat när jag zoomar in 😥 Hoppas detta håller i sig och att det blir starkare och starkare!
  • Nanathalie
    Jassssen skrev 2024-10-18 13:33:04 följande:
    Är det ett RFSU test? .. när jag testade med dessa på äl+12 såg man kanske något super super svagt, efter det så såg man ökning för varje dag. Så tänker att de är tidigt på äl 10 om de är de testet. Men tycker jag anar något i vissa lägen på din bild. Håller tummarna 🙏
    Ja det är rfsu.. Hoppas på det ❤️ Äl+13 ska ju vara bim om jag ska tro på Nc så min väntan är nog inte särskilt lång..
Svar på tråden BIM Oktober 2024