• Nanathalie

BIM Oktober 2024

Anonym (Tredje) skrev 2024-10-18 13:51:34 följande:
    Tog ett clearblue när jag kom hem. Trodde inte jag skulle få detta men så är det! Yes jag är gravid efter flera månader efter missfallet i v11. Så glad!
    Men lägg aaav! Overkligt! GRATTIS!!
  • Nanathalie

Är det någon som fått LITE ljusbrunt på pappret men ändå varit gravid? Torkade mig precis på toa och såg lite ljusbrunt på pappret. Har ju sett antydan till streck på mina tester så hoppas inte det är mensen. 

• Nanathalie
    Nanathalie skrev 2024-10-18 17:52:30 följande:

Är det någon som fått LITE ljusbrunt på pappret men ändå varit gravid? Torkade mig precis på toa och såg lite ljusbrunt på pappret. Har ju sett antydan till streck på mina tester så hoppas inte det är mensen. 

Nu citerar jag mig själv men jag upptäckte precis, när jag skulle kolla efter om det kom blod därinifrån, att min tapp är stenhård och låg. Och det ömmade i hela livmodern när jag nuddade den. Så brukar det INTE vara. Har läst att det kan vara så när mensen ska komma men är konfunderad över känslan ändå. Någon som känner igen sig i det?
  • Nanathalie
    EJT skrev 2024-10-18 18:05:37 följande:
    Låter tyvärr som att mensen är på G då.. Beklagar!
    Men nej vad ledsen jag blir.
  • Nanathalie
    Anonym (Lollo) skrev 2024-10-18 18:20:37 följande:
    Denna går inte att tyda fel iallafall 🥰 äntligen. 
    Wifi! Grattis ❤️
  • Nanathalie
    Anonym (En till) skrev 2024-10-18 19:46:03 följande:

Och DÄR kom blodbadet! Nu skapar jag en BIM november-tråd! Tjoho (not) 😂

Nej jäkla skit.
  • Nanathalie
    Newstory skrev 2024-10-19 08:01:52 följande:
    Hej! Ny här i tråden och längtar också efter ett +! stort grattis till alla er som plussat ♥️

Vad tror ni om dagens gravtest, tycker mig se ett supersvagt streck, vet att jag borde vänta några dagar men har svart att låta bli 😂 ÄL +9, bim-5
    Jag ser!
  • Nanathalie

Äl+11 och här fortsätter mina tester visa extremt svagt/spök och det digitala sa Inte gravid. Känns som en smäll i magen, men det kommer ju fler månader. Ska bara sörja lite innan jag kan bli lite realistisk igen.

• Nanathalie
    Anonym (blomman) skrev 2024-10-19 08:57:11 följande:
    Förstår dig, man vill ju bara veta! Du får uppdatera oss här sen 😍

Tack för pepp! Håller såklart fortfarande tummarna men man tappar ju ändå lite hopp när man ser negativt test. Men hänger kvar i tråden medan jag inväntar bim :) 
    Du å jag blomman ❤️
Svar på tråden BIM Oktober 2024