-
Grattis!! 🥰Anonym (Lollo) skrev 2024-10-18 18:20:37 följande:Denna går inte att tyda fel iallafall 🥰 äntligen.
-
Tempen fortsätter uppåt. Dag 6 efter äl idag. Tempen har ökat varje dag sen äl förutom en dag det dippade 0.1 grader.
Känner mig precis som jag gjort vid tidigare grav. Mest en magkänsla att det tog sig och lite "va fan har vi gjort?!"-känsla. Förstå mig rätt, jag vill ha barn😄. Det är bara känslan just nu i kombination med galet trött och väldigt ont i brösten.
Men vill samtidigt inte tro på det för att inte bli besviken om det visar sig vara fel 😅 -
😍❤️🥳 grattis!!JustinzeVar skrev 2024-10-20 14:15:08 följande:
❤️❤️ (ursäkta mina pyjamasbyxor)
-
Ooh så spännande det är nu! Äl+7 idag och fick en dip i tempen i morse 👀
-
Äl+9 idag. Haft molvärk av och till sista dagarna. Igår fick jag typ migränanfall på jobbet och det blev så jävligt att jag for hem. Inget jag brukar ha haft förut som jag kan minnas. Har sällan huvudvärk öht.
Sover kasst oxå. Vaknar mitt i natten och kan knappt somna om.
Pojkvännen märker oxå av att jag har mycket hormoner i omlopp och han är fantastisk.
Dagarna går sakta nu. Vill testa hela tiden 😂 -
Äl +10. Gjorde test när jag klev upp - negativt. Men hade väl inte väntat mig något annat, har testat positivt ganska sent (efter bim) med de andra barnen. 😅
Tempen är fortsatt hög iaf. -
Jo det är tidigt. Men det är ju som kul och testa oxå. 😂Snorkfrökenhär skrev 2024-10-24 09:57:42 följande:Bra inställning, är tidigt ÄL+10 så alla chanser i världen kvar 🤩 Längtar tills jag är på ÄL+10 och kan testa även om chansen till plus är liten 😆
Min temp höjdes rejält idag, hoppas det fortsätter så.
Såg nån reel på insta om nån tjej som valt att inte testa alls. Jag skulle nog aldrig klara av att låta bli att testa, man vill ju veta så fort som möjligt 😆
Vilken dag är du på? 😊 -
Lyllo dig. Jag mådde illa heeela graviditeten sist 🥲 gick ner i vikt istället för upp.Snorkfrökenhär skrev 2024-10-24 20:58:22 följande:Jag brukar önska att få känna massa illamående man inte kan förneka, ett riktigt pangsymtom. Skulle väl ångra mig som fan sen förstås men nu önskar jag det 😂 Jag har aldrig varit illamående som gravid, vet inte vad jag går och önskar mig 🙈
Men jag förstår att man vill känna sig gravid, allra helst i början innan man får se eller känna bönan.
Mina bröst börjar bli väldigt ömma. Hade som hugg i tjejmagen igår en kort stund och ungefär som mensvärk resten av dagen. Tempen hög idag oxå 👀 dör av spänning 😂 -
Enligt fertility friend så har jag en trifasisk kurva just nu😅 jag vågar inte hoppas ändå. Finns typ inte på min världskarta att det skulle ta sig på första riktiga försöket när man är 36.Snorkfrökenhär skrev 2024-10-25 06:34:12 följande:Låter ju lovande 🤩 Min temp är hög men inte lika hög som igår, den skapar ett roligt mönster den här gången 😅 Upp ena dagen, sen ner lite nästa dag, upp igen nästkommande dag osv. Aldrig haft så, blir spännande att se om det är bra eller dåligt. Idag ska jag nämligen lämna blodprover för en fertilitetsutredning, så exakt idag skulle progesteronet mätas så jag får verkligen svart på vitt snart hur pass bra eller dålig ÄL jag har 😬
Du måste berätta hur det gick idag!
Skönt att få kolla upp sig ordentligt oxå så man får lite svart på vitt hur det ligger till. -
Ja det skulle vara fantastiskt om jag va gravid. Haft lätt att bli gravid förut, exet behövde bara titta på mig så va jag gravid 😂 men det är ju länge sen och annan kille nu. Men han har visat sig duglig 3 gånger på annat håll så han är det nog inget större fel på heller 😅.Snorkfrökenhär skrev 2024-10-25 17:40:33 följande:Trifasisk kan ju absolut vara positivt 🤩🙏🏻 Klart det kan ta sig direkt, fantastiskt om det gjorde det. Inte gjort det för mig tyvärr men man vet ju att det kan ta tid när man kommit upp lite i ålder 🙈 Man vill ju inte vänta. Jag längtar emellanåt såååå mkt men försöker tänka att rätt tid kommer och då kommer det bli underbart 🥰
Har bara lämnat blodprover idag, får svar senare och ska då också in på undersökning. Vaginalt ultraljud antar jag. Hoppas på inte allt för dålig prognos 🤞🏻😬
Men oavsett om det blir plus eller inte nu så verkar allt funka fortfarande och det känns skönt. Gått 4 år på piller så har inte ens haft mens(bortfallsblödning) mer än kanske 1 gång i halvåret. Tänkte att det kanske skulle dröja med äl osv pga det men slutade med p-medel i början på augusti så det är ju inte alls så länge sen.
Jaha okej, då är jag med. Håller tummarna att det ser bra ut! 😄