BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Vi försöker också förhoppningsvis BIM oktober 🙈🙈har gått på p-piller i snart 2.5 år.
ppillerstopp 8/9
Blödning/mens? 12-15/9
flo misstänkte ägglossning den 26/9
vi har haft svårt att få ensamtid pågrund av vår snart 3 åring. hade sex 20-22/,26 och 29:onde.
Men för nån timma sedan så fick jag jätte ont i min vänstra äggstock, kan jag ha ägglossning nu då? Och är det möjligt att bli gravid om vi har sex idag? Eller är det försent?
Kul med syskonförsök 😄
Omöjligt att veta om värken beror på ÄL eller inte tyvärr.
Beror värken du har nu på att ÄL är på gång så kan det absolut vara värt att få till det, ägget kan befruktas max 1 dygn efter ÄL. Har du fertila flytningar? Vattniga/typ som rå äggvita? Om så är fallet skulle jag gissa att ÄL är på gång 😊
Denna evighetslånga väntan på ÄL. Jag är bara på cd 8, och har lite blodblandsde flytningar fortfarande efter mensen (som blivit alltmer långdragen med åren). Ägglossning sker ju inte förrän mellan typ dag 18-27 för mig så det är lång tid kvar..
Kul med syskonförsök 😄
Omöjligt att veta om värken beror på ÄL eller inte tyvärr.
Beror värken du har nu på att ÄL är på gång så kan det absolut vara värt att få till det, ägget kan befruktas max 1 dygn efter ÄL. Har du fertila flytningar? Vattniga/typ som rå äggvita? Om så är fallet skulle jag gissa att ÄL är på gång 😊
Kan ju vara extra lurigt att försöka lära känna kroppen just när man slutat med p-piller eller liknande, för då ska ju alla hormoner komma igång och kroppen ska hitta sin balans igen 😄
Fingers crossed 🤞🏻😅
Kan ju vara extra lurigt att försöka lära känna kroppen just när man slutat med p-piller eller liknande, för då ska ju alla hormoner komma igång och kroppen ska hitta sin balans igen 😄
Fingers crossed 🤞🏻😅
Denna evighetslånga väntan på ÄL. Jag är bara på cd 8, och har lite blodblandsde flytningar fortfarande efter mensen (som blivit alltmer långdragen med åren). Ägglossning sker ju inte förrän mellan typ dag 18-27 för mig så det är lång tid kvar..