Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM Oktober 2024

Drömmenomentrio skrev 2024-10-08 15:06:21 följande:
    Har du några andra symptom? jag har super ont i brösten.. men kan ju likagärna va mensen. Va nyss gravid så borde ju komma ihåg 😂 dock slutade det i mf. Man vill ju inget hellre än va gravid igen.
    Inte annat än huvudvärk och känner bebis bajsblöjor ända från hans rum (andra sidan kåken), lite värre pms (surfi**a) än vanligt med men det hade jag lätt kunna missta för vanlig mens-pms 😂 Bebis verkade inte gills bröstmjölken heller och läste nånstans att det kunde vara ett tecken. Så inget supertydligt sådär 🤷?♀️ Har du barn sedan tidigare? Jag har en 9åring och lilla 8månadersbebisen 🤭
    Drömmenomentrio skrev 2024-10-08 15:18:29 följande:

Usch ja men det är ju ändå lite symptom! Härligt 😀 eller kanske inte, men du fattar vad jag menar! 

jaa jag har två flickor på snart 4 år 🥰 deras högsta önskan är en lillebror eller lillasyster!

Jag fattar precis! Men så underbart med två flickor! Tvillingar då antar jag? Hoppas verkligen det går vägen för er nu också 😍😍
    Drömmenomentrio skrev 2024-10-08 15:36:06 följande:
    Verkligen! Yes dom är tvillingar 😍 tack!! 
    WOW så häftigt! Hade gärna fått tvillingar men isf förra grav, nu känns det lite mycket med två på samma gång 😂 Hur skulle du känna om det blev en till tvillinggrav?
    Siripiri skrev 2024-10-08 18:23:46 följande:
    Definitivt ett plus😍 grattis!!
    Är det sant?? Alltså jag kan inte tro det!! 😱????🤯 Tack! Måste dock ta ett digitalt för att tro det! 

C-vitamin ska tydligen vara bra med för att stärka upp progredteron nivåerna, vilket borde kunna förlänga lutealfasen. Jag körde dvitamin hacket förra grav och fick betydligt starkare ägglossning och jämn tydlig kurva 👍😊

Yasen skrev 2024-10-08 22:50:05 följande:
    Ser jätte positivt ut! Hoppas digitala visar det imorgon, håller tummarna 🤩
    Tog ett nytt CB plus idag med morgonurin, det var starkare än igår så jag är gravid 😱😂
    Nanathalie skrev 2024-10-09 07:54:53 följande:
    SÅÅJA!! Nu ska jag bara ha 3 mätningar där uppe för att bekräfta äl! Obs. Minns inte vem som tipsade om FF men får ingen cl där alls 😂
    FF är lite kinkigare, brukar ta ett tag innan den sätter ut linjerna, oftast stämmer den dock bättre för mig än vad NC gör 😊
    Anonym (En till) skrev 2024-10-09 08:56:29 följande:
    STORT grattis! Känns som vi inte haft så många plus hittills i tråden så detta inger hopp! :)
    Taaack, känns omvälvande men superroligt! Hoppas bara allt fortsätter som det ska 😍😍 Håller tummarna för dig! 
    Anonym (En till) skrev 2024-10-09 09:10:41 följande:
    Så kul! Det går säkert bra ska du se! Detta blir ditt tredje barn va? Vi försöker också få till trean 😍 jag har fått massa finnar nu, har typ aldrig hänt innan! Kan säkert vara väderomslaget men hoppa stenhårt på att det är gravidrelaterat! 🤩
    Jag hoppas det! Tack än en gång 🥰😍 Det är tredje, minsta är 8 månader så det blir psuedotvillingar här med 🤭
    Finnar har jag med haft (brukar inte ha det) denna cykel så det finns ju möjlighet att det är symtom ????🤭
Svar på tråden BIM Oktober 2024