BIM Oktober 2024
Tips på mat för att främja progesteronet? Har läst att vitkål ska vara bra så nu äts det vitkål för glatta livet, men vad mer?
Tips på mat för att främja progesteronet? Har läst att vitkål ska vara bra så nu äts det vitkål för glatta livet, men vad mer?
En fråga till er som tar (eller kanske bara sitter inne på bra information och kunskap), progesteron.
Vilket ?märke? använder ni? Kräm eller tabletter? receptfritt tänker jag då🥰
Hej tjejer! Får jag vara med här? Nu är det nämligen dags för den eviga väntan! Det blev oskyddat dag 12 och 13 i menscykeln. Jag brukar få ägglossning dag 13 eller 14, men nu är våra försök för den här gången klara. Min BIM är 18 oktober, jag har en kort lutealfas. Jag har faktiskt beställt progesteron-prover som jag ska ta om en vecka!
Jag testade att D-vitamin boosta inför ägglossning denna gång. nu är jag på ÄL+4. takeaway: så jämn samt högre temp efter ÄL! Hittills har den på dessa 4 dagar endast diffat 0,04 grader. ska bli spännande att se om det håller i sig!
du har en härlig tid framför dig med två såna små 😍 de är så tighta nu och har så kul!
Håller tummarna 🤞 🤞
Asså kan jag inbilla mig eller finns det en chans att jag känner någn typ av molvärk ÄL+2?! Känns ju lite orimligt men hoppet börjar intas 😅